پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۴۷۰
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
پرسنل نیروگاه های تولید برق خواستار مشخص شدن تبدیل وضعیت خود از وزیر نیرو شده چرا که با توجه به دارا بودن مدرک دانشگاهی و سابقه شغلی و علاوه بر آن ابلاغیه وزیر نیروی سابق تبدیل وضعیت را حق قانونی خود می دانند.

شعار سال: سلام
جناب آقای دکتر اردکانیان وزیر محترم نیرو
ما کارگران نیروگاه‌های تولید برق با سابقه
پنج تا ۱۵ سال با مدارک دانشگاهی به صورت شرکتی در نیروگاه تولید برق با افتخار در حال خدمت میباشیم، و با وجود اینکه سازمان امور استخدامی کشور شغل ما را در زمره مشاغل کارگری دانسته و وزارت نیرو را مکلف به تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی نیروگاه‌های تولید برق مطابق ماده ۱۲۴ قانون خدمات کشوری نموده و همچنین وزیر محترم قبلی نیرو اجرایی شدن تعیین تکلیف مصوبه سازمان استخدامی را طی دستورالعملی به مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی جهت اجرا ابلاغ کردند، ولی متاسفانه تاکنون هیچ تلاشی برای اجرای این تکلیف قانونی انجام نشده است.

این کارگران زحمتکش بار‌ها از شهر‌های مختلف به تهران آمده‌اند و به شیوه‌های مختلف خواستار حقوق قانونی خود شده‌اند، اما این موضوع به دلیل اجرایی نشدن ابلاغیه علیرغم طولانی شدن زمان، به ناامیدی برای همه بدل شده است.
درست نیست هر وزیر جدیدی که بیاید، دستورالعمل‌های قبلی را باطل کند و به این شکل، نیروی کار را زیر فشار بگذارد؛ ما برای گرفتن حق‌مان خیلی دوندگی کرده‌ایم و جای تاسف دارد که قصد دارند با بی‌تفاوتی از کنار الزامات قانونی رد شوند.
بدینوسیله خواهشمندیم تا هر چه سریعتر دستور دهید تا تکلیف این قشر زحمتکش و مظلوم را روشن کنند تا بیشتر از این پیش خانواده و فرزندان مان شرمنده نباشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی برق نیوز، تاریخ 25 فروردین 97، کد مطلب: 30964: www.barghnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین