پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۶۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
شهردار یاسوج گفت: تکلیف ۲۸ استخدام نیروی شرکتی در دوران سرپرستی شهرداری یاسوج را مشخص می‌کنم.

شعار سال: نستهن مقدم اظهار داشت: بنا ندارم به اینکه در گذشته در شهرداری یاسوج چه گذشت ورود کنم ولی در زمینه استخدام نیروهای بدون ضابطه به صورت شرکتی در دو روز اول دوران سرپرستی شهرداری بی تفاوت نیستم.

وی عنوان کرد: در روزهای اول انتخاب سرپرستی شهرداری یاسوج 28 نیروی شرکتی جذب بدنه این نهاد مردمی شده که به نوعی اقدامات آن‌ها در دوران شهردار سابق انجام شده است.

مقدم در پاسخ به این سوال که مدیرکل دفتر امور شهری استانداری گفته طی مکاتبه‌ای با شهرداری خواستار ارائه لیست استخدام‌های انجام شده در چهار سال اخیر شده‌ایم، افزود: به طور حتم در صورت چنین مکاتبه‌ای آمادگی هرگونه همکاری را داریم و در کمترین زمان ممکن موضوع بررسی و پاسخ داده می‌شود.

شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه عده‌ای در زمینه تعیین تکلیف استخدام‌های بدون ضابطه در شهرداری مقاومت می‌کنند، ابراز کرد: آخر وقت اداری روز 17 آبان ماه مکاتبه‌ای از استانداری به دستمان رسید که بزودی پاسخ داده می‌شود.

وی تاکید کرد: مطابق با قانون در زمینه جذب نیروهای شرکتی بدون ضابطه در شهرداری برخورد می‌کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 20 آبان 96،کد مطلب: 1570172: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین