پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۰۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اخراج بیش از ۱۰۰نیروی استخدام شده بدون ضابطه شهرداری های استان خبرداد.
شعارسال: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اخراج بیش از ۱۰۰نیروی استخدام شده بدون ضابطه شهرداری های استان خبرداد.

سید «عبدالکریم عزیزی» در گفت و گو با خبرنگاران، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر شهرداری استان که طی چهار سال گذشته بدون ضابطه نیرویی بکار گرفته و استخدام کرده باید اخراج شوند.

وی بیان کرد: هرکدام از شهرداران و اعضای شورای شهرهای استان که از سال ۹۲تاکنون بصورت غیرقانونی و بدون ضابطه نیرو بکار گرفته اند، باید اخراج شوند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شهرداری یاسوج، مرکز استان خاطرنشان کرد: در روزهای آخر مسئولیت شهردار سابق یاسوج نزدیک به ۳۰ نفر به عنوان نیروی شرکتی در واحدهای مختلف شهرداری مشغول بکار شدند که نظر دفتر شهری استانداری اخراج تمام این نیروهاست .

عزیزی با بیان اینکه هنوز آمار دقیق این نیروها مشخص نیست، تصریح کرد: برآورد اولیه تعداد این نروهای خدماتی و اداری بیش از ۱۰۰نیرو را نشان می دهد که ۳۰ نفر نیرو تنها در شهرداری یاسوج بوده است.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک با حضور نماینده سازمان همیاری شهرداری‌ها، شورای شهر و استانداری وضعیت نیروی‌های استخدام شده بدون ضابطه در شهرداری های استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف می‌شود .

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد از انجام مکاتبه با شهرداری یاسوج برای ارائه لیست استخدام‌های اخیر و حتی چهار سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: به محض پاسخ شهرداری ها و ارائه لیست استخدام شده‌های بدون ضابطه تصمیم گیری می شود و اگر زورمان برسد اخراج می شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی بویر نیوز، تاریخ انتشار: 20 آبان 1396، کدخبر: 259297، www.boyernews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین