پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۳۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
نستهن مقدم در بازدید از بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و بیمارستان آن گفت: اگر دنبال این باشیم که مزیت های بیمارستان برجسته شود باعث برجسته شدن خدمات نیز می‌شود. امروز یکی از تهدیدات جامعه بشری، مشکلات قلبی و سکته قلبی است که انتظار می رود برای راه اندازی این بخش تلاش شود، مردم بر این باورند اگر برای سلامتشان تامین شود راضی هستند.
شعار سال: شهردار یاسوج گفت: بیشتر سفرهای مردم کهگیلویه و بویراحمد به استانهای دیگر برای درمان است.
 نستهن مقدم در بازدید از بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و بیمارستان آن گفت: اگر دنبال این باشیم که مزیت های بیمارستان برجسته شود باعث برجسته شدن خدمات نیز می‌شود. امروز یکی از تهدیدات جامعه بشری، مشکلات قلبی و سکته قلبی است که انتظار می رود برای راه اندازی این بخش تلاش شود، مردم بر این باورند اگر برای سلامتشان تامین شود راضی هستند.

مقدم افزود: امروز هزینه های درمان دغدغه مسئولان و مردم است باید تلاش کنیم که نخبه های این استان بخشی از خدماتشان را به مردم استان خودشان ارائه دهند؛ اعتبارات استان جوابگو نیست اما با کمک مدیران شهری می توانیم کاری انجام دهیم چرا که بیشتر سفرهای مردم استان به استانهای دیگر برای درمان است و برای این موضوع به سایر استان ها می روند و هزینه می‌کنند.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: بیمارستانی در نجف آباد داریم که بناد داریم زودتر تجهیز شود. نباید به محدودیت ها چشم دوخته شود؛ با وجود اینکه سرعت آهو بیشتر از پلنگ است اما شکار می‌شود چون به عقب نگاه می‌کنیم. باید برای بهداشت و درمان مردم تلاش کنیم و چاله و چوله ها را درست کنیم.

وی ادامه داد: در رابطه با جاده دسترسی، طبق گزارش های رسیده و بازدیدهای مکرر، پل چهارم بشار در هشت ماه گذشته پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است، عرشه پل در قزوین در حال ساخت است. پنجشنبه بازدیدی از آن در قزوین خواهیم داشت و انتقال بخشی از عرشه را در دستور کار داریم.

شهردار یاسوج عنوان کرد: دغدغه بیمارستان با افتتاح این پل بر طرف می شود و نیز جاده دسترسی دیگری کلنگ زنی شده که تا سه ماه دیگر زیر بار ترافیک می رود.

مقدم ادامه داد: شهرداری مثل گذشته از اعتبارات ملی برخوردار نیست. شهرهای بالای صد هزار نفر اعتباراتی ندارد و جمعیت کمتر مد نظر است، امروز جمعیت شهر یاسوج بیش از ۲۰۰ هزار نفر است در حالی که جمعیت رسمی ما ۱۳۴ هزار نفر است که در موضوع الحاق مناطقی از جمله اکبرآباد باید تلاش شود و حومه شهر نیز سروسامان پیدا کند؛ رشد بی رویه باعث می شود خدمات خوبی داده نشود.

وی تاکید کرد: در ابتدا کار شهر پاک را ایجاد کردیم که یک طوفان ذهنی ایجاد کرد؛ انتظار داشتیم بخش درمان نیز به این بخش وارد شود، سوال من این است که آیا از حاضران کسی در جشنواره پاکسازی شهر شرکت کرده است؟

شهردار یاسوج بیان کرد: باید به شهروندان آموزش لازم داده شود و تفکیک زباله ها آموزش داده شود؛ در موضوع پسماندها انتظار داریم زباله‌های عفونی اول بی خطرسازی شوند و بعد انتقال داده شوند. تا پیش از این ورودی بیمارستان فضای سبز بود و اکنون به سازه تبدیل شده است انتظار داریم به موضوع سرانه فضای سبز در محیط بیمارستان توجه شود.

شهردار یاسوج افزود: وضعیت فعلی مراکز درمانی زیبنده مردم ما نیست؛ کیفیت را باید مد نظر قرار دهیم و باید صدای مراجعه کنندگان را بشنویم، شنیدن صدای مراجعه کنندگان به مدیریت بیمارستان کمک می کند.

مقدم اضافه کرد: برای فاضلاب بیمارستان در گذشته چندین مکاتبه انجام شده است، از کنار عرشه پل چهارم این فاضلاب انتقال داده می شود.

در این دیدار که در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، رئیس بیمارستان امام سجاد به ارائه گزارشی از وضعیت این بیمارستان پرداخت.همچنین شهردار یاسوج در پایان این دیدار از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرد و با بیماران و مراجعه کنندگان ملاقات و گفت‌وگو کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 19 تیر 1397، کدخبر: 97041910007 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
این واقعا تاسف باره که چنین چیزی در یکی از استان های ایران وجود داره
باید به معیشت این مردم توجه ویژه تری کرد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین