پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۰۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: فعالیت‌های فرهنگی موجب ارتقای سطح اجتماعی دانشجویان و آمادگی حضور آنان در جامعه می‌شود
شعارسال:معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: فعالیت‌های فرهنگی موجب ارتقای سطح اجتماعی دانشجویان و آمادگی حضور آنان در جامعه می‌شود.

به نقل از مفدایاسوج،معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این نشست گفت: فعالیت‌های فرهنگی موجب ارتقای سطح اجتماعی دانشجویان و آمادگی حضورآنان در جامعه می‌شود.

جمشید محمدی بیان کرد: افزایش برنامه‌ها و فعالیت‌های دانشجویی، ترغیب دانشجویان به فعالیت در عرصه‌های متفاوت فرهنگی، ایجاد فضای باز جهت نقد و انتقادات سازنده و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی از برنامه‌های معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است.

معاون فرهنگی واموردانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: پیگیری مطالبات به دانشجویان به ویژه در حوزه‌های فرهنگی و دانشجویی را از اولویت‌های خود قرار خواهیم داد.


مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت:تخصیص بوجه برای فعالیت‌های فرهنگی، اعطای امتیازات به فعالان فرهنگی، ایجاد فضای فیزیکی جهت فعالیت کانون و تشکل‌ها از نمونه فعالیت‌های ما در حوزه فرهنگی بوده است.

در ادامه این نشست، دبیران کانون‌ها و تشکل‌ها مسائل و مشکلات خود را در قالب انتقادات بیان کردند و قول پیگیری و رفع موانع داده شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار10مهر97، کدخبر: 714587 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
مگه به دانشجویان اجاره انجام کارای فرهنگیو میدن :/ اگرم بدن باید از رو هزار تا موانع رد شن بدخبتام.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
0
ا.ف75
دانشگاه باید با مدرسه یه فرقی داشته باشه خوب
دانشگاه محلی برای رشد دانشجو ها تو تمام زمینه ها باید باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین