پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۴۵۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره ملی آئین‌های نمایشی فرهنگ رضوی در این استان خبر داد.

شعار سال: رضا دهبانی پور پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که با موضوع "جشنواره ملی آئین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی" برگزار شد، اظهار داشت: وزارت ارشاد از طریق بنیاد بین المللی امام رضا (ع) ماموریت‌هایی به سایر استان‌ها می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل وجود ظرفیت‌های استان در حیطه تئاتر ششمین دوره این جشنواره در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از هفت مردادماه آغاز و تا 10 مرداد ادامه دارد، بیان کرد: هنرمندان در سطح کشور استقبال خوبی داشتند و فراخوان‌ها زده شد.

دهبانی‌پور گفت: 32 اثر از 12 استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و به نام مبارک امام رضا (ع) هشت اثر برگزیده انتخاب شد.

وی افزود: آثار هنرمندانی از استان‌های بوشهر، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره به نمایش می‌گذارند.

دهبانی پور اظهار داشت: این گروه ها هرشب 16 اجرا خواهند داشت و در محل های پارک ساحلی، پارک ولایت و سالن تئاتر روباز اداره کل ارشاد نمایش ها اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در آستانه روز خبرنگار قرار داریم، اظهار داشت: خبرنگاران دغدغه‌های بسیاری دارند که امید است در یک برنامه مشترک با سایر نهادهای تجلیل شایسته‌ای از این قشر زحمتکش داشته باشیم.

دهبانی‌پور با اشاره به تشکیل دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری در استان، گفت : با رایزنی‌های انجام شده با وزارت ارشاد مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار برای انجام فعالیت‌های فرهنگی به این کانون‌ها ختصاص یافت

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 مرداد 1396، کد مطلب: 1474747:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین