پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۶۲۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: امسال شاهد ارسال بیش از ۶۰ مقاله به دبیر خانه جشنواره رضوی در زنجان بودیم که از ۱۰ مقاله برتر تجلیل به عمل آمد.

شعار سال: ناصر مقدم شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه همایش کرامت انسانی از منظر رضوی افزود: ائمه اطهار(ع) نور واحد و مشعل فروزنی از نور الهی هستند که در همین راستا خالق انسان و جهان پیروی از حقوق انسان را بالاترین شأن رسیدن به کرامت انسانی می داند که مناعت طبع از ارزش های وجود انسان بوده که نباید خدشه دار شود.

وی افزود: یکی از ابعاد مهم زندگی امام رضا (ع) بعد اخلاقی و رفتاری ایشان است بطوری که فضائل اخلاقی این امام همام به گونه‌ای بوده که دشمنان را نیز شیفته خود کرده بودند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: جشنواره رضوی کار خود را در کشور از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده که تا کنون نیز ادامه دارد که امسال شاهد ارسال بیش از ۶۰ مقاله به دبیر خانه این جشنواره در زنجان بودیم که از ۱۰ مقاله برتر تجلیل به عمل آمد.

مقدم افزود: امیدواریم حضور پژوهشگران زمینه گسترش فعالیت‌های حول محور فرهنگ رضوی را فراهم کنند.

در جشنواره رضوی زنجان از نفرات برتر همایش کرامت انسانی از منظر رضوی تقدیر شد که بر اساس نظر داوران هیچ اثری به عنوان نفر نخست انتخاب نشد.

در این همایش حسین رحمانی‌زاده و معصومه غنی‌لو به عنوان نفر دوم، یاسین توکلی نفر سوم، مهدی حسنلو، رضا صفری و احسان‌الله محمدی به عنوان نفر چهارم، جاوید منتظران، ولی‌الله عباسی، محمد مهدوی و حسن پناهی‌آزاد به عنوان نفر پنجم، اصغر طهماسبی بلداجی، امیررضایی پناه و زهرا قاسمی زواره به عنوان نفر ششم، احمد عباس دره‌بیدی و فرخنده محمدی به عنوان نفر هفتم و مصطفی غفوری به عنوان نفر هشتم تقدیر شدند.

همچنین در حاشیه جشنواره رضوی زنجان کتاب دانشنامه رضوی با حضور صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و درویش امیری استاندار زنجان رونمایی شد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6 مرداد 1396، کد مطلب: 4043138:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین