پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۰۹۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
استاندار قم با صدور پیامی فرارسیدن دهه کرامت را تبریک گفت.

شعار سال: در پیام سید مهدی صادقی استاندار قم آمده است:

«بسمه تعالی»

فرارسیدن دهه نورانی کرامت «روزهای مزین به ولادت با سعادت سه نور تابناک از سلاله پاک نبی(ص)» را به همه شیعیان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) تبریک و تهنیت عرض می نمایم. فرخنده دهه ای که با جشن میلاد کوثری از نور، شفیعه روز جزاء، حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می شود و با سالروز ولادت هشتمین حجت حق ، نگین تابان ایران زمین و رضای آل محمد حضرت امام رضا(ع) به آخر می رسد.

دهه کرامت تجلی روزهایی از جشن نور و معنویت، پیام آور جشن و شادی و تداعی کننده رحمت و کرامت خاص پروردگار متعال نسبت به مردم ولایتمدار ایران است. به شکرانه این عید سراسر نور و شادی، به عنوان فرصتی ناب برای عرض ارادت و تکریم ساحت مقدس خاندان پاک و مطهر رسول الله(ص) و تبیین و ترویج فرهنگ رضوی و آموزه های فاطمی، میلیون ها عاشق و محب آل الله در اقصی نقاط ایران اسلامی و کشورهای مختلف جهان، آیین های جشن و سرور برگزار کرده و با آذین بندی و چراغانی کردن خیابان ها و معابر عمومی، عشق و محبت خود به اهل بیت(ع) را نشان می دهند.

ضمن تبریک مجدد دهه نورانی کرامت و موالید مکرم این دهه فرخنده ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، میلاد حضرت شاهچراغ(ع) و زاد روز ولادت پرنور و سرور پیشوای هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا (ع امیدوارم خداوند متعال توفیق معرفت اهل بیت(ع) و همراهی در مکتب نجات بخش انبیاء و اوصیای الهی را به همه ما شیعیان و مسلمانان، عنایت فرماید.

سید مهدی صادقی

استاندار قم

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 2 مرداد 96 ، کد مطلب: 590656:www.bornanews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین