پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی با موضوع ائمه اطهار (ع)، رشد چشمگیری در حوزه علمی و هنری ایجاد کرده است.

شعار سال: محمدعلی طالبی دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره کودک و نوجوان رضوی در یزد اظهار داشت: امروز نیازمند کودکانی هستیم که با پرورش خلاقیت‌های آن ها بتوانیم در آینده بار مسئولیت اداره استان را بر عهده آنها بگذاریم.

وی بیان کرد: برگزاری این جشنواره‌ها می‌تواند به شناسایی خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان و تقویت اندیشه‌های آنها کمک کند.

طالبی عنوان کرد: پرداختن به رشته‌های هنری، نوجوانان ما را با نام ائمه آشنا کرده و به آشنایی آن ها با مبانی دینی و فرهنگی کمک می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: امروز به برکت حضور علی‌بن موسی‌الرضا (ع) رشد چشمگیری در سطح جشنواره‌های علمی و هنری به وجود آمده که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

طالبی، برای همه کودکانی که آینده‌ساز این کشور هستند و با دستان آن ها آینده استان و کشور به خوبی رقم خواهد خورد، آرزوی موفقیت کرد و گفت: قدردان حضور همه شرکت‌کنندگان در جشنواره کودک و نوجوان رضوی هستیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 9 مرداد 96، کدمطلب: 4045710:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین