پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۳۸۰
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
رئیس کمیته فریزبی آذربایجان غربی گفت: جشنواره استعدادیابی فریزبی با شعار فریزبی برای همه در ارومیه برگزار می‌شود و تاکنون ۲۵ نفر در این رشته مفرح ثبت‌نام کرده‌اند.

شعار سال: میلاد دبیری با اشاره به برگزاری جشنواره فریزبی با شعار فریزبی برای همه اظهار داشت: این جشنواره با هدف اشاعه ورزش فریزبی برگزار می‌شود و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بازیکنان مستعد را جذب کنیم.

وی افزود: بر اساس برنامه و طرح کلی فدراسیون ورزش‌های همگانی جشنواره فریزبی با شعار فریزبی برای همه در سراسر کشورمان برگزار می‌شود تا با این جشنواره‌ها بتوان گام مؤثری در راستای آشنایی مردم با این رشته ورزشی برداشت و استان آذربایجان غربی نخستین استان در برگزاری این جشنواره است.

رئیس کمیته فریزبی آذربایجان غربی گفت: افراد ثبت نام کننده در این جشنواره با آموزش‌های مقدماتی فریزبی آشنا می‌شوند و دریافت و پرتاب دیسک فریزبی که گام نخست در رشته فریزبی است را فرا می‌گیرند و این رشته یک رشته نو پایی است و اغلب مردم حتی با نام این ورزش آشنایی ندارند و مسئولان کمیته آذربایجان غربی دست به دست هم در تلاش هستند تا این رشته را در بین مردم فرهنگ سازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: غرفه جشنواره فریزبی از 23 خردادماه برپا شده است و تا 13 تیرماه نیز برپاست و علاقه‌مندان از ساعت نه الی 20 عصر برای ثبت نام می‌توانند به استادیوم تختی ارومیه مراجعه کنند و در پنج روز نخست جشنواره 25 نفر از جوانان مستعد و با انگیزه در این رشته ثبت نام کرده‌اند.

دبیری بیان کرد: در راستای اشاعه فرهنگ ورزش همگانی برای اولین بار در سطح کشور مسابقات جام رمضان ویژه خانواده‌ها در دوم تیر ماه مصادف با روز جهانی قدس در پارک گوللر باغی ارومیه به صورت رایگان برگزار می‌شود و در این سری از مسابقات از هر خانواده دو نفر به صورت تیمی در مسابقات شرکت می‌کنند به گونه‌ای که یک نفر از شرکت کنندگان بانو و نفر دیگر آقا باشد و در نهایت به برندگان احکام، مدال و جوایز اعطا می‌شود.

وی تصریح کرد: ورزش فریزبی بیش از 70 نوع سبک دارد و هفت سبک اصلی آن به صورت حرفه‌ای برگزار می‌شود و علاقه‌مندان بسیاری دارد که این هفت سبک شامل دابل دیسک، آلتیمیت، گاتس، دیسکاتن، رقابت‌های میدانی انفرادی، فری استایل و دیسک گلف می‌باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 30 خرداد 96، کد مطلب: 1441259:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین