پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۰۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس از برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی در پنج رشته خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه این رویداد ورزشی عصر روز سه‌شنبه در شیراز برگزار می‌شود.

شعار سال: سید اسلام موسوی امروز در نشست خبری اظهار داشت: جشنواره همگانی استعدادهای ورزشی در محل مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار و در پی آن استعدادهای ورزشی فارس در رشته‌های مختلف شناسایی می‌شوند.

وی بیان کرد: این جشنواره براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت ورزش و جوانان، در تمام استان‌ها از جمله فارس برگزار می‌شود و در این زمینه کارشناسی لازم برای شناسایی استعدادهای ورزشی صورت گرفته است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان فارس خاطرنشان کرد: در این جشنواره با توجه به طرح آمایش سرزمین در سطح نونهالان، استعدادیابی در رشته‌های کشتی، اسکواش، تکواندو، اسکی و کبدی نونهالان استعدادیابی انجام می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس و دبیر جشنواره استعدادیابی فارس نیز از هماهنگی‌های مناسب بین اداره کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش فارس و همچنین هیئت‌های مختلف ورزشی برای برگزاری مطلوب این جشنواره خبر داد.

سیروس پاک‌فطرت، کشف استعدادهای ورزشی پنهان به منظور پشتیبان‌سازی برای تیم‌های استانی و ملی، ایجاد انگیزه و رقابت بین هیئت‌های ورزشی برای شناسایی و کشف استعدادها و کسب تجربه و بالابردن آمادگی نیروی انسانی متخصص را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

معاون تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس نیز اظهار داشت: پیش از این استعدادیابی توسط هیئت‌ها به تنهایی انجام می‌شد که نتایج محدودی به‌دنبال داشت.

عباس حاجی‌زاده، ورود وزارت ورزش و جوانان به این حوزه را زمینه‌ساز اقدامات علمی و ایجاد هم‌افزایی دانست و گفت: آموزش و پرورش استان فارس به عنوان یکی از پایه‌های اصلی در برگزاری این جشنواره همکاری دارد و تاکنون با ایجاد بستر ثبت‌نام اینترنتی و ارسال بخشنامه به نواحی، زمینه حضور بیش از هزار دانش‌آموز را فراهم کرده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 4 بهمن 95 ، کد مطلب: 1305783: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
جشنواره هم برگزار شد، ثمره اش چی شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین