پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۲۶۶
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
رئیس هیات ورزش های همگانی آذربایجان شرقی گفت: همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی و همگانی جمعه 23 تیر از ساعت هشت صبح در مسیر جاده ائل گلی بطرف پارک تاریخی ائل گلی پارکینگ شماره یک جنب سازمان پارک ها برگزار می شود.

شعا سال: رسول صادقی گفت: 23 تیر همایش بزرگ پیاده روی همگانی و خانوادگی در تبریز برگزار و این همایش با حضور گسترده و پرشور مردم از برنامه صبح و نشاط و شبکه سه پخش مستقیم خواهد شد.

وی افزود: در این همایش بزرگ به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی از قبیل کمک هزینه عتبات عالیات، سکه بهار آزادی و دوچرخه اهداء خواهد شد.

صادقی همچنین با بیان اینکه بخشی از سلامت جامعه با توسعه ورزش همگانی محقق می شود، گفت: نشاط، سلامت و فعالیت های روزانه در جامعه با توسعه ورزش همگانی تامین می شود.

وی افزود: مدیریت شهری برای تحقق ورزش همگانی با سایر دستگاه های مرتبط و مسئول در تعامل است تا فرهنگ ورزش را در زندگی روزمره مردم به ویژه قشر جوان نهادینه کند.

معاون تربیت بدنی و تندرستی آموزش و پرورش استان افزود: ورزش نقش مهمی به عنوان ایجاد کننده سلامتی، نشاط، شادابی و پرکردن اوقات فراغت به روش مفید و عنصر پیش گیرنده بیماری های جسمی و روانی است.

رسول صادقی به سخنان مقام معظم رهبری با این مضمون که «ورزش همگانی یک دامنه است و ورزش قهرمانی قله آن» اشاره کرد و گفت: دامنه به فراگیری ورزش اشاره دارد و بحث قله نیز به ارتقاء بخشی از این دامنه، اما نکته ای که باید توجه داشت این است که ورزش قهرمانی باعث ایجاد انگیزه در بین افراد می شود و باید از آن استقبال کنیم و هزینه های مصرفی در بخش ورزش همگانی سرمایه گذاری بلند مدت برای جامعه ای سالم است.

صادقی تصریح کرد: توجه ویژه ای نیز در استان به موضوع ورزش همگانی وجود دارد که برگزاری شورای عالی ورزش همگانی نشان دهنده اهمیت بالای ورزش همگانی در جامعه است.

رییس هیات ورزش های همگانی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: همکاری خوبی بین ارگان ها و نهادها و اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزش های همگانی وجود دارد و این امر موجب رشد و توسعه ورزش در بین مردم استان شده به طوری که بیشترین حضور مردم در همایش های پیاده روی در این استان رقم خورده است .

وی افزود: حضور پرشور مردم در همایش های بزرگ همگانی، نشان از اهمیت ورزش در زندگی مردم است.

رسول صادقی یادآور شد: افزایش اعتماد به نفس، ارتقاء وضعیت روحی و روانی شهروندان در گرو توجه ویژه به ورزش به ویژه ورزش های همگانی است.

وی در ادامه افزود : افزایش سرانه سلامت و کمتر شدن هزینه درمان بخشی از هدافی است که می توان با توجه بیشتر به ورزش همگانی به آن دست پیدا کرد.

رییس هیات ورزش های همگانی استان تاکید کرد: خوشبختانه کارهای اساسی و اصولی در ورزش شهروندی انجام گرفته که موجب ترغیب مردم به ورزش شده است و برگزاری همایش های همگانی و همچنین جشنواره های متنوع ورزشی در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی است که بایستی پررنگتر باشد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 19 تیر 1394، کد مطلب: 685218:www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین