پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۵۸۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان بابیان اینکه جامعه به شادی و نشاط اجتماعی نیاز دارد، گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های مذهبی و ملی نشاط را در بین مردم جامعه ایجاد کرد.

شعارسال: مهرداد نادری‌فر ظهر پنج شنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استان همدان به در پیش بودن دهه امامت و ولایت و روز همدان اشاره کرد و گفت: این دهه فرصت مناسبی برای تبلیغ و تبیین فلسفه واقعه غدیر و بازگو کردن و تشریح سیره امام علی (ع) و ترویج اسلام اصیل نبوی است.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید به نحو شایسته مراسم روز عید غدیر را برگزار کنند، گفت: امسال همزمان با دهه امامت و ولایت برگزاری جشن‌های متنوع در فرهنگسراهای همدان مدنظر است.

وی با بیان اینکه ۹ تا ۱۸ شهریورماه دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است، گفت: جامعه به شادی و نشاط اجتماعی نیاز دارد و دهه امامت و روز همدان فرصت مناسبی است تا با استفاده از ظرفیت‌های مذهبی و ملی موجود در جامعه نشاط و شادی را در بین مردم ایجاد کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان به مقوله آسیب‌های اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه‌های شاد و مفرح به مناسبت های مختلف فرصتی برای تخلیه هیجانات جوانان است تا از گرایش آن ها به سوی آسیب های اجتماعی جلوگیری شود.

مرکز همدان‌شناسی در بنیاد ایران‌شناسی افتتاح خواهد شد

نادری‌فر با یاداوری اینکه در روز همدان مرکز همدان‌شناسی در بنیاد ایران‌شناسی افتتاح خواهد شد، گفت: رونمایی از ۶ عنوان کتاب در حوزه هنری در قالب دانشنامه در دست اقدام است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان نیز با بیان اینکه همزمان با یکم شهریورماه مصادف با روز همدان برنامه های متنوعی در همدان برگزار خواهد شد، گفت: ویژه برنامه ادای احترام به مقام شامخ بوعلی سینا در مقبره و آرامگاه این دانشمند بزرگ به صورت مشترک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بوعلی سینا برگزار می‌شود.

علی مالمیر با بیان اینکه امسال جشنواره تابستانی با تمرکز بر روز همدان و با ۲۰ عنوان برنامه برگزار می شود، گفت: پاسداشت بزرگان هنری، ادبی و فرهنگی به صورت سراسری و ملی از برنامه‌های میراث فرهنگی است.

وی به اجرای برنامه «شب‌های فیروزه‌ای» در محوطه آرامگاه بوعلی سینا اشاره کرد و افزود: روز همدان مختص شهر همدان نیست بلکه به استان تعلق دارد.

مالمیر با تاکید بر اینکه باید تبلیغات گسترده‌ای از سوی شهرداری و سازمان اتوبوسرانی در خصوص «روز همدان» انجام شود به برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در ایام تابستان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها با مدیریت شهرداری دایر می شود.

پیش بینی برگزاری ۵۰۰۰ برنامه در دهه ولایت

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان نیز با بیان اینکه ولایت و امامت اصل و بنای اسلام است، گفت: تاکنون برگزاری بیش از ۵ هزار برنامه در دهه ولایت در همدان پیش‌بینی شده است.

حجت الاسلام علی دشتکی با بیان اینکه در ایام دهه امامت و ولایت برگزاری ۱۲۰۰ جشن در مساجد، ۷۰۰ جشن در هیئات مذهبی، مساجد و تکایا و ۲۵۰ جشن در موسسات قرآنی برنامه‌ریزی شده است، گفت: در این ایام ۹۰۰ مبلغ به نقاط مختلف استان همدان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه قرائت ۵۰۰ مرتبه دعای عرفه در ۵۰۰ نقطه از استان همدان برنامه ریزی شده و نماز عید قربان امسال نیز در مساجد و مصلاهای استان همدان باشکوه خاصی برگزار خواهد شد، گفت: امسال حداقل ۱۰ هزار نفر در دهه ولایت و امامت اطعام می‌شوند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26مرداد1396، کدخبر: 4061978: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین