پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۱۰۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
استاندار کرمان گفت: مثلث توسعه اقتصادی همگرایی و همراهی را به شکلی پدید آورده که تمامی دست اندرکاران توسعه با سلایق سیاسی متفاوت و حتی متضاد، در مسیر توسعه همراه و همگام هستند که نمونه قابل تحسین در اجرای اقتصاد مقاومتی است .

شعار سال: علیرضا رزم حسینی در هفتاد و هشتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه چهار (بخش گوغر بافت) افزود: استان کرمان می تواند استان نمونه کشور در حوزه سیاسی باشد که با وجود همه تفاوت دیدگاه های سیاسی، همه در کنار هم برای توسعه تلاش می کنند و این امر نشان دهنده تحمل سیاسی و عقلانیت سیاسی بالا در این استان است.

وی با اشاره به اینکه نشست فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان فردا با حضور مشاور رئیس جمهوری برگزار می شود، گفت: فردا پروژه بزرگی را در استان افتتاح خواهیم کرد.

رزم حسینی با بیان اینکه معین های اقتصادی به صورت داوطلبانه وارد عرصه توسعه استان شده اند، تصریح کرد: معین های اقتصادی بخشی از درآمدهای خود را در نقاط مختلف استان سرمایه گذاری می کنند و از این راه، ضمن رفع بسیاری از مشکلات و انجام کار خیر، رضایت خداوند نیز حاصل می شود.

وی اظهار داشت: در صورت استمرار حضور معین های اقتصادی، بنایی گذاشته می شود که با تغییر مدیران، مثلث توسعه اقتصادی فراموش نشود و همه با هم و یکدل برای مبارزه با فقر ، بیکاری و سایر مشکلات اقدام می کنند.

رزم حسینی با اشاره به دیدار امروز خود با کارشناسان یونسکو اشاره و بیان کرد: هماهنگی و تعامل موجود در استان کرمان در مسیر توسعه مورد توجه این کارشناسان نیز قرار گرفته بود.

وی از استان کرمان به عنوان استانی با پیشینه مزمن سیاسی یاد کرد و گفت: با تحقق همدلی و همزبانی در این استان، امروز شاهد برگزاری جلسات پربار و با حضور دیدگاه های سیاسی مختلف هستیم.

استاندارکرمان بر شناسایی یک منطقه نمونه گردشگری در گوغر تاکیدکرد و گفت: منطقه گوغر باید در سطح ملی معرفی شود که این اقدام باید با کارهای ویژه و نو دنبال شود.

وی ادامه داد: نباید در گوغر بیکار داشته باشیم و بلکه این منطقه باید مهاجرپذیر باشد.

وی بر برگزاری جشنواره کاربا افتخار در گوغر تاکید کرد و گفت: با این اقدام باید نشاط اجتماعی مردم افزایش یابد تا همراهی آنها در مسیر توسعه افزایش یابد.

استاندار کرمان در ادامه از حضور وزیر نیرو در استان کرمان طی هفته جاری خبر داد و گفت: در این سفر پروژه های بزرگی با همت معین های اقتصادی افتتاح می شود.

وی از دبیرخانه اقتصاد مقاومتی استان کرمان نیز به عنوان دبیرخانه ای بسیار فعال در سطح کشور یاد کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نیز از بافت به عنوان منطقه ای بکر و اینده دار در حوزه گردشگری یاد کرد و افزود: در منطقه عمومی بافت حدود 750 میلیارد تومان در حوزه گردشگری و ایجاد زیرساخت ها از سوی معین های اقتصادی هزینه شده است و این پروژه ها پیشرفت خوبی داشته است.

محمود وفائی اظهار داشت:در راستای ایجاد اقامتگاه های بوم گردی نیز در سال گذشته یک واحد ایجاد شده است و به دنبال توسعه این واحدها هستیم.

وی بیان کرد: در سال جاری برنامه ریزی شده که چهار واحد بوم گردی در منطقه بافت ایجاد شود که در صورت همکاری فرمانداری، امکان افزایش این واحدها نیز وجود دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 2 مرداد 96 ، کد مطلب: 590734:www.bornanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین