پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۱۰۰
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
هم‌ افزایی دستگاه‌های حاکمیتی و ترویج فرهنگ گفتمان اقتصادی از مهمترین دستاوردهای مثلث توسعه اقتصادی در استان است.

شعار سال: احمد امینی روش فرماندار جیرفت اظهار داشت : 10 هزار میلیارد ریال تفاهم‌ نامه اقتصادی در حوزه ‌های انرژی، صنعت، کشاورزی، خدمات و عمران شهری در دولت تدبیر و امید در شهرستان جیرفت امضا شده است.

وی افزود: این حجم از سرمایه گذاری برای 241 طرح امضا و تاکنون 47 طرح با سرمایه‌ گذاری یک هزار میلیارد ریال عملیاتی شده است.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه سرمایه‌گذاری 900 هزار میلیارد ریال دیگر هم در حال محقق شدن است و در آینده نزدیک به بهره ‌برداری می‌رسد گفت: در مجموع این میزان سرمایه‌گذاری توانسته است برای 730 نفر شهرستان جیرفت اشتغالزایی کند.

وی تصریح کرد: 15 طرح در بخش کشاورزی، 12 طرح خدمات، 19 طرح صنعت و یک طرح هم در بخش معدن به بهره برداری رسیده است.

فرماندار جیرفت گفت: این حجم از طرح ها توانسته است برای 94 نفر در بخش کشاورزی، 176 نفر در خدمات، 430 نفر در بخش صنعت و 30 نفر هم در بخش معدن اشتغالزایی کند.

وی تعداد طرح های بالای 50 درصد رشد فیزیکی در شهرستان جیرفت را 73 طرح اعلام کرد و افزود: 18 طرح در بخش کشاورزی، 17 طرح خدمات، 37 طرح صنعتی و یک طرح هم در بخش معدن رشد فیزیکی بالای 50 درصد را دارند.

امینی روش با اشاره به این که استان کرمان به عنوان یکی از استان‌های پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور معرفی شده است گفت: تمام سعی مسئولان در شهرستان جیرفت این است که فرصت ها را شناسایی و آنها را عملیاتی کنیم.

وی افزود: ایده مثلث توسعه اقتصادی استاندار کرمان برای ایجاد انسجام در مدیریت توسعه ای استان بوده و همگرایی و هم‌ افزایی همه دستگاه‌های حاکمیتی و ترویج فرهنگ گفتمان اقتصادی از مهمترین دستاوردهای مثلث توسعه اقتصادی در استان است.

وی اظهار کرد: با توجه به پراکندگی موجود در مدیریت های فرهنگی این استان بهترین مدل، اجرای مثلث فرهنگی و اجتماعی است که می تواند به بهبود اوضاع کمک کند و ما هم همواره در بهبود فضای کسب و کار در جیرفت تمام تلاش خود را انجام می دهیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 17 دی 95 ، کد مطلب: 5927040: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین