پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۸۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
رییس اتاق بازرگانی کرمان گفت: درباره مرز هوایی بین المللی از فرودگاه جیرفت، مقصد و فردی که قرار است کار را انجام دهد، مشخص شده و تا اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.

شعار سال: رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه تمرکز ما این است که جیرفت را به عنوان یک مرکز تمدنی و مرکز تولید مطرح کنیم و از روش های متفاوتی در این زمینه استفاده کرده ایم، گفت: گروه هنرمندان بین المللی کوچ رو را دعوت کرده ایم که اردیبهشت ماه به جیرفت آمده و از مناطق این شهرستان بازدید و آنها را به دنیا معرفی خواهند کرد.

"سیدمهدی طبیب زاده" صبح امروز 15 اسفندماه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گام دوم مثلث توسعه اقتصادی جیرفت و عنبرآباد با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این دو شهرستان اظهار کرد: دوگانگی برخی سازمان ها مشکلاتی ایجاد کرده و فضای کسب و کار جیرفت نسبت به استان منفی است و باید کمک کنیم که این وضعیت بهتر شود.

طبیب زاده با بیان اینکه تمرکز ما این است که جیرفت را به عنوان یک مرکز تمدنی و مرکز تولید مطرح کنیم و از روش های متفاوتی در این زمینه استفاده کرده ایم، ادامه داد: گروه هنرمندان بین المللی کوچ رو را دعوت کرده ایم که اردیبهشت ماه به جیرفت آمده و از مناطق این شهرستان بازدید و آنها را به دنیا معرفی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره بهار نارنج و حنا را در اردیبهشت ماه با محوریت دلفارد برگزار خواهیم کرد، ابراز کرد: نمایشگاهی در شهر قدیم جیرفت در ایام نوروز برگزار می شود و در زمینه گردشگری اقدامات خوبی در این منطقه صورت گرفته است.

معین اقتصادی شهرستان های عنبرآباد و جیرفت اظهار کرد: واحدهای صنعتی دسته بندی و مشکلات احصاء و تقسیم بندی شده که بحث واحدهای مشکل دار را در سطح کشور دنبال و حل خواهیم کرد.

وی افزود: اولین استارتاپ جیرفت را با همکاری معاونت فناوری ریاست جمهوری راه اندازی و از ایده های مرتبط با وضعیت منطقه حمایت خواهیم کرد.

طبیب زاده با بیان اینکه مشکل تولید داریم، گفت: تولید انبوه و حجیم فایده ندارد، باید تولید قابل رقابت باشد و باید در زمینه کاهش مصرف آب، کاهش سموم، بسته بندی و ... کار کنیم.

وی تصریح کرد: تمرکز ما بر بهره برداری از صنایع موجود، اصلاح ساختار و اقتصادی کردن آنهاست و تکمیل زیرساخت ها را در دستور کار داریم تا بدانیم چه زیرساخت دیگری برای تحول در منطقه نیاز است.

رییس اتاق بازرگانی کرمان بیان کرد: درباره مرز هوایی بین المللی از فرودگاه جیرفت، مقصد و فردی که قرار است کار را انجام دهد، مشخص شده و تا اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی هلیل، تاریخ انتشار 15 اسفند 1395 ، کد مطلب:23934 : www.halil.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
چرا خبری نیست پس؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین