پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۳۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
استاندار کرمان از هفت برابر شدن ورود گردشگران خارجی نسبت به سال گذشته به استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: اکنون صد درصد هتل های استان برای ایام نوروز رزرو شده اند.
شعارسال: "علیرضا رزم حسینی" عصر امروز 23 اسفندماه در آیین شروع به کار مجموعه های قطعه سازی و خط تولید محصولات هیوندای و امضای قرارداد تولید خودروی النترا با حضور مدیر دفتر خاورمیانه و آفریقای شرکت خودروسازی هیوندای گفت: اگر منصفانه قضاوت کنیم، معاهده برجام، یکی از اقدامات موثر و تاریخی دولت تدبیر و امید می باشد.

وی با اشاره به اینکه این عهدنامه با درایت و هدایت مقام معظم رهبری شکل گرفت، اظهار کرد: دولت با تمام تلاش با استفاده از یک تیم حرفه ای این معاهده را به نفع مردم ایران پیش برد.

استاندار کرمان از اتفاقات خوبی که در استان کرمان بعد از اجرای برجام رخ داده است، خبر داد و تصریح کرد: در استان کرمان پس از اجرای برجام شاهد رشد 83 درصدی صادرات استان، 40 درصدی تولید برق و افزایش 34 درصد درآمد استان بوده ضمن آنکه مصرف برق در استان کرمان 25 درصد افزایش یافته است و واردات کالا در استان کرمان مربوط به مواد اولیه کارخانجات استان می باشد.

وی از هفت برابر شدن ورود گردشگران خارجی نسبت به سال گذشته به استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: اکنون 100 درصد هتل های استان برای ایام نوروز رزرو شده اند.

رزم حسینی با اشاره به طرح اجرایی مثلث توسعه اقتصادی در استان کرمان در دولت تدبیر و امید و دستاوردهای آن ابراز کرد: فضای امیدی که در حوزه سرمایه گذاری در استان ایجاد شده فوق العاده می باشد به طوری که هم اکنون 28 درصد از 75 هزار میلیارد تومان موافقتنامه های منعقد شده در طرح مثلث توسعه اقتصادی استان، اجرایی شده است.

وی با بیان این مطلب که در این دولت سه میلیارد دلار تامین مالی پروژه های استان کرمان انجام شده است، افزود: مقرر است در سفر رییس جمهور کارخانه دوم مجتمع صنعتی گل گهر احداث شود.

استاندار کرمان عنوان کرد: سیاست دولت این می باشد که سهم ساخت خودروهای داخلی افزایش یابد و با این اقدام اشتغال زیادی در بر خواهد داشت.

وی خطاب به مدیران و مسئولان گفت: علاوه بر اقدامات اقتصادی که در استان انجام شده است، کارهای اشتغال خرد روستایی و شهری در نظر گرفته شود.

رزم حسینی از اقدامات ابتکاری که استان کرمان برای توسعه انجام داده است، سخن به میان آورد و بیان کرد: تاکنون 20 موسسه بزرگ ملی در استان کرمان کار توسعه مناطق مختلف استان را برعهده گرفته اند تا در آینده شاهد ارتقای سطح اقتصادی زندگی مردم باشیم.

در این جلسه شرکت کرمان موتور بزرگترین کارخانه خودروسازی در کشور می باشد که امروز 23 اسفندماه قرارداد تولید النترا با حضور مدیر دفتر خاورمیانه و آفریقای هیوندای منعقد گردید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1395 ، کدخبر: 95122315159، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
این آمار رو چه کسی داده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین