پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۲۹۰
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: آب پشت سد فقط دارد تبخیر می شود و درخواست داریم وزارتخانه های نیرو و جهاد کشاورزی جبران مافات بکنند.

شعار سال: "حبیب اله نیکزادی" صبح امروز هفتم بهمن ماه در جلسه شورای توسعه استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان دچار بحران آبی شده، اظهار کرد: در چند سال گذشته که سد نساء به بهره برداری رسیده، به علت بی توجهی وزارتخانه های نیرو و جهاد کشاورزی در تکمیل لوله های آبرسانی، خسارت بسیار زیادی به منطقه در زمینه آب وارد شده است.

وی افزود: نتوانسته ایم از آب سد نساء استفاده کنیم و آب پشت سد فقط دارد تبخیر می شود و در کشاورزی منطقه نه سیستم آبیاری نوین و نه گلخانه ای اجرا شده و آب از اعماق زمین استحصال و بیهوده تلف می شود.

نیکزادی تصریح کرد: درخواست داریم وزارتخانه های نیرو و جها کشاورزی جبران مافات بکنند و در حالی که ما منابع آبی در برخی مناطق استان داریم اما به دنبال انتقال آب از دیگر مناطق هستیم.

وی بیان کرد: اگر بحث گلخانه ای در سال های گذشته در جنوب استان اجرا نشده بود، امروز بزرگ ترین معضل اجتماعی را در جیرفت شاهد می بودیم و این اقدام در سال های گشته به علت این بود که می دانستیم امروز شاهد این وضعیت آبی می باشیم.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس با بیان اینکه هرگونه کوتاهی و فرصت سوزی را به مردم اعلام می کنم، گفت: متاسفانه دچار روزمرگی شده ایم و فقط حرف می زنیم و اتفاقی هم نمی افتد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری گفتار نو، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1395، کد مطلب: 19781، www.goftareno.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین