پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۲۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: از خانم ابتکار سؤال کنید که آیا در جریان قرار دارد، درختان ۱۰ متری منطقه شرق کرمان زیر شن‌های روان دفن شدند.

شعار سال: حبیب‌الله نیکزادی صبح امروز در نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به خشکسالی‌های استان و کمبود منابع آبی اظهار داشت: بسیاری از قنات‌های منطقه شرق استان کرمان خشک شده و به شدت دچار بحران کم‌آبی می‌شویم.

وی با اشاره به بهره‌برداری از سد نساء بم بیان داشت: به خاطر بی‌توجهی وزارت نیرو و جهاد کشاورزی برای تکمیل کانال‌های آبرسانی به مزارع کشاورزی خسارت بسیار زیادی به شرق استان کرمان در زمینه آب وارد شده است.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما نتوانستیم از آب سد نساء استفاده کنیم و آب این سد تبخیر می‌شود و از سوی دیگر آب موجود نیز با عدم اجرای سیستم‌های تحت فشار و احداث گلخانه از طریق چاه‌های مجوزدار بیهوده هدر می‌رود، افزود: وزارت جهاد کشاورزی و نیرو باید جبران مافات کنند، می‌خواهیم آب را شیرین کنیم و از جای دیگر آب به استان کرمان بیاوریم در حالی که آب خودمان هدر می‌رود.

نیکزادی گفت: چه توجیه اقتصادی وجود دارد که منابع آبی خودمان را رها کنیم و از سویی ندانیم که آیا می‌توانیم آب ر به استان کرمان بیاوریم.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار در استان کرمان سهم اول را دارد، اما سهم شرق استان کرمان چه میزان است و شهرستان‌های شرقی در احداث گلخانه‌ها چه سهمی دارند.

وی با اشاره به سفر امروز ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست به استان کرمان خاطرنشان کرد: از خانم ابتکار سؤال کنید که آیا در جریان قرار دارد، درختان ۱۰ متری منطقه شرق کرمان زیر شن‌های روان دفن شدند.

نیکزادی گفت: مردم شرق استان کرمان در باد و ریزگرد چگونه زندگی می‌کنند، شن‌های روان خانه‌های مردم را دفن کردند، رئیس سازمان محیط زیست باید اینها را هم ببینند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح کویر، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1395، کد مطلب: 33798، www.sobhekavir.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
باید ابتکار رو موقع طوفان آورد و گفت که یک هفته اینجا با شرایط ما زندگی کن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین