پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۵۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان لرستان برای افزایش تخصیص اعتبارات تلاش کنند.

شعار سال: محمدرضا ملکشاهی راد چهارشنبه شب در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: مسئولان استان باید از ظرفیت‌های اوراق و اسناد مالی استفاده کرده و جسارت مادی داشته باشند تا اعتبارات خوبی را بتوانند جذب کنند.

وی با اشاره به جذب اعتبارات توسط دستگاه‌ها افزود: در برخی دستگاه‌ها لازم است که اعتبار بالاتری پیش‌بینی شود چراکه ممکن است یک دستگاه نسبت به بقیه توسعه کمتری یافته و عقب‌مانده باشد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به اینکه اعتباراتی که اکنون جذب‌شده در حد تخصیص هستند بنابراین پیش‌بینی می‌شود که مقدار این اعتبارات افزایش یابد که در این راستا مدیران باید کار کارشناسی بیشتری با در نظر گرفتن شاخص‌های دستگاه‌ها انجام دهند.

ملکشاهی راد گفت: در برخی موارد ممکن است مسئول یک دستگاه برای تخصیص پیگیر نشده باشد که باید گفت از کجا می‌توان فهمید که اخذ تخصیصات نتیجه فعالیت و پیگیری آن دستگاه بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران ایسکانیوز، تاریخ 10 اسفند 96، کد مطلب: 911800: www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
شهرداری ها باید برای خود درامد زاییی ایجاد کنن تا بتونن با شرایط بهتری به شهرسازی بپردازن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین