پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۰۷۱
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
700 اثر ثبت ملی و پنج اثر ثبت جهانی در استان کرمان داریم اما اعتبارات اختصاص یافته به این آثار ناچیز است.

شعار سال: محمود وفایی صبح امروز در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان اظهار داشت: 700 اثر ثبت ملی و پنج اثر ثبت جهانی در استان کرمان داریم اما اعتبارات اختصاص یافته به این آثار ناچیز است.

وی بیان داشت: کرمان به عنوان استان مقصد گردشگری مطرح است و نیاز داریم، اعتبارات دولتی را به پروژه‌های میراثی تزریق کنیم و این پروژه‌ها را به نتیجه برسانیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان ادامه داد: نیاز به تامین اعتبار برای پروژه‌های قلعه‌دختر، قبه سبز و ادامه بازسازی بازار تاریخی کرمان است.

وفایی ابراز داشت: بارندگی‌های اخیر نشان داد جازموریان می‌تواند یک ثروت عظیم و منطقه زیست محیطی و گردشگری باشد و اعتباری برای مطالعه منطقه جازموریان اختصاص داده شود تا ببینیم چه اتفاقاتی می‌تواند برای ظرفیت‌های گردشگری و محیط زیست این منطقه روی دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 14 خرداد 1396، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۳۱۳۰۰۰۱۹۶: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین