پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۶۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
در شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان از ابلاغ ۹۳ میلیارد تومان برای حل مشکل تنش آبی در شهرهای این استان خبر داده شد.

شعار سال: ظهر امروز جلسه شورای برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان با حضور استاندار و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه مشکلات اساسی در زمینه وضعیت منابع آب و تأمین آب آشامیدنی در کشور به وجود آمد، اعتباراتی در این بخش پیش‌بینی شده است.

غلامرضا مالکی افزود: بر اساس درخواستی که وزارت نیرو، وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران کشور از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشتند از محل ماده10قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران450 میلیارد تومان به موضوع تنش آبی و خشکسالی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: از این اعتبار 93 میلیارد تومان یعنی 20 درصد آن به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت. با توجه به اینکه وضعیت استان ازنظر تنش آب شهری در بین استان‌های کشور در وضعیت متوسط قرار داشت این میزان اعتبار رقم خوبی است.

مالکی بابیان اینکه این اعتبار فقط برای تنش آب شهری هزینه می‌شود، افزود: از این 93 میلیارد تومان، 18 میلیارد تومان برای زمان اضطراری و زمان تنش آب به‌صورت توزیع نشده در نظر گرفته‌شده است. بقیه اعتبار بر اساس درخواست ستاد بحران کشور و وزارت نیرو بین پروژه‌ها توزیع‌شده و به استان ابلاغ‌شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برای 18 میلیارد توزیع نشده پیشنهاد می‌شود 10 میلیارد را بر اساس نظر مدیریت ستاد بحران استان و معاون عمرانی استاندار و تأیید استاندار توزیع کنیم و هشت میلیارد را برای مواقع ضروری و اتفاقات غیرمترقبه تا پایان سال ذخیره کنیم.

این پیشنهاد در پایان جلسه توسط اعضای شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان تصویب شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 28 بهمن 96، کد مطلب: 1659094: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
یک بحث تخصیص این بودجه برای این کاره یک بحث دیگه الگوی مدیریتی برای پربازده تر کردن فعالیت هاشون
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین