پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۴۶۲
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
سالن میانی قطار کرمان زاهدان پس از مواجهه با مسیر مسدود شده از شن و ماسه از ریل خارج شد و پس از تلاش ماموران راهداری و امدادی با تاخیر چند ساعته به مسیر خود ادامه داد.

شعار سال: صبح امروز حدود ساعت شش صبح قطار کرمان زاهدان در حوالی شهر فهرج متوقف می شود. مسؤولان محلی خروج قطار از ریل را علت این توقف عنوان می‌کنند.

یوسف رهگوییمعاون سیاسی اجتماعی فرماندار فهرج علت خروج قطار از ریل را شن‌های روان در اطراف شورگز فهرجعنوان کرد و افزود: نیروهای امدادی انتظامی راهداری در منطقه مستقر هستند.

در این خصوص همچنین ناصر فدایی رئیس اداره راهداری فهرج نیز که در منطقه حضور داشت با تایید این خبر گفت: قطار مسافربری که از کرمان به زاهدان با حدود 350 مسافر در حرکت بود که از ریل خارج شده است.

مجید سعیدی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان نیز در تشریح شرایط و علت این اتفاق اظهار کرد: این حادثه در فاصله 40 کیلومتری شهرستان فهرج و به دلیل جمع شدن یک متری شن‌های روان روی ریل رخ داد اما خوشبختانه هیچگونه مصدومیتی نداشته است.

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران اما در اطلاعیه‌ای که صادر کرد هیچ اشاره‌ای به خروج قطار از ریل نکرد و صرفا به این جمله بسنده کرد که « در اثر بروز طوفان شن و محدودیت دید برای جابه‌جایی مسافرین قطار تهران، زاهدان این قطار متوقف شد.»

اما گزارش خبرنگاران از استان‌های کرمان و سیستان حاکی از آن است که این مسیر به دلیل حجم انبوه ماسه‌های جمع شده روی ریل مسدود گشته بود و یکی از سالن‌های میانی قطار در مواجهه با این شرایط از ریل خارج شده اما این اتفاق چندان هم حادثه ساز نبوده است.

در نهایت این مسیر پس از تلاش چند ساعته ماموران راه آهن جمهوری اسلامی ایران و نیروهای امدادی حاضر در محل بازگشایی شد و در حال حاضر این قطار به سمت زاهدان در حال حرکت است.

تصاویر زیر نشان از وخامت این مسیر ریلی دارد.




شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 28 دی 97، کد مطلب: 13971028000141:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین