پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۵۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی از طرح‌های نهال‌کاری، مالچ‌پاشی و باغات نخیلات محاصره در شن‌های روان در شهرستان ریگان بازدید کرد.

شعار سال: محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از شهرستان‌های شرقی کرمان از طرح‌های نهال‌کاری و مالچ‌پاشی و باغات نخیلات محاصره در شن‌های روان در شهرستان ریگان بازدید کردند.

وی امروز در بدو ورود به شهرستان یگان مورد استقبال سران طوایف و مسؤولان شهرستان قرار گرفت و سپس به باغات نخیلات محاصره در شن بازدید کرد.




در شهرستان ریگان بیش از 10 هزار اصله درخت خرما با قدمت 10 ساله در زیر شن‌های روان مدفون شده‌اند.

همچنین وزیر جهاد کشاورزی از نهالکاری 700 هکتاری شهرستان ریگان بازدید کرد، این طرح نهالکاری با اعتبار 45 میلیارد ریال در روستای هشتصد متری در حال انجام است که 20 روستا و جاده ترانزیت ریگان - چابهار را از هجوم شن‌های روان نجات می‌دهد.

حجتی همچنین از طرح مالچ‌پاشی کانون‌های بحرانی فرسایش بادی در ریگان بازدید کرد، مالچ پاشی در پنج هزار هکتار از کانون‌های بحرانی فرسایش بادی ریگان انجام شده است.

بازدید از مجتمع گلخانه‌ای روداب نرماشیر که با ظرفیت 33 هکتار در 40 قطعه آماده واگذاری است و طرح مدیریت عارضه خشکیدگی خوشه خرما، واحد بسته‌بندی و درجه‌بندی خرما نیز از دیگر برنامه‌های وزیر جهاد کشاورزی در ریگان بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 8 تیر 97، کد مطلب: 13970408000238: www.kerman.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
اینهمه متخصصان محیط زیست گفتند به جای مالچ از سنگ و سنگ ریزه استفاده کنید
چرا به حرف انها گوش نمیدهید
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین