پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۹۹۷
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵
محمود حجتی ،وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که در دولت تدبیر و امید، اقدامات گسترده برای مقابله با بیابانزایی و تثبیت شن های روان انجام شده است،بر لزوم تامین اعتبار برای گسترش اقدامات مقابله با بیابانزایی در استان کرمان تاکید کرد.
شعارسال : وزیر جهاد کشاورزی پس از سفر به استان سیستان و بلوچستان، به منظور بازدید از پروژه های بخش کشاورزی و دیدار و گفت و گو با بهره برداران استان کرمان بامداد امروز وارد شهرستان ریگان شد.

محمود حجتی در این سفر از باغ ها و نخیلات متاثر از هجوم شن های روان در شهرستان ریگان و همچنین پروژه های نهال کاری ۷۰۰ هکتاری و مالچ پاشی ۱۵۰۰ هکتاری جهت تثبیت شن های روان در منطقه ریگان بازدید کرد.

وی در بازدید از این طرح ها با بیان این که در دولت تدبیر و امید اقدامات گسترده ای برای مقابله با بیابانزایی و تثبیت شن های روان انجام گرفته است، بر لزوم تامین اعتبار برای گسترش اجرای برنامه های بیابانزدایی و جلوگیری از هجوم شن های روان در استان کرمان تاکید کرد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: هم اکنون با بکارگیری روش های مختلف از جمله مبارزه بیولوژیک و مالچ پاشی با بیابانزایی در این منطقه مقابله می شود که اما با توجه به گستردگی شن های روان و تاثیر آن بر زندگی مردم و تولید و اقتصاد کشاورزان،ضمن بکارگیری روش های متنوع،این اقدامات باید توسعه یابد.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت جهاد کشاورزی ، تاریخ انتشار 8 تیر 97 ، maj.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین