پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۶۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
ناصر حیدری پوری معاون سازمان جنگل ها،مراتع و آبخیزداری کشور گفت:طرح جامع مقابله با بیابانزایی در کشور تهیه و در سال آینده با تامین اعتبار اجرایی می شود. وی در حاشیه بازدید از منطقه بیابانی سجزی با بیان اینکه در سال جاری تمرکز بودجه طرحهای بیابانزدایی در خوزستان بود گفت در سال آینده از محل صندوق توسعه ملی به استانها تعلق می گیرد.

شعارسال: معاون سازمان جنگل ها،مراتع و آبخیزداری کشور گفت:طرح جامع مقابله با بیابانزایی در کشور تهیه و در سال آینده با تامین اعتبار اجرایی می شود.

ناصر حیدری پوری معاون سازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری کشور در حاشیه بازدید از منطقه بیابانی سجزی با بیان اینکه در سال جاری تمرکز بودجه طرحهای بیابانزدایی در خوزستان بود گفت در سال آینده از محل صندوق توسعه ملی به استانها تعلق می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در کشور 75 هزار هکتار جنگل کاری سنواتی برای کنترل کانونهای فرسایش داریم گفت،در سال جاری با اعتبار 67 میلیارد تومانی، تلاشها در جهت حفظ و مراقبت این جنگلها و پرداخت دیون بود اما با تامین اعتبار در سال آینده توسعه جنگلها و اجرای طرحهای بیابنزدایی و آبخیزداری رونق می گیرد.

معاون سازمان جنگلها مراتع و آبخیزداری افزود،در سال آینده 5 هزار و صد هکتار طرح بیابان زدایی و جنگل کاری اجرا می شود و با برنامه ریزی،روان آب بالا دست دشت سجزی مورد استفاده قرار می گیرد.

حیدری پوری گفت :برای 19 طرح آبخیزداری در استان اصفهان هم که بیش از 40 درصد پیشرفت داشته است،اعتبار 34 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است .

گفتنی است ، با اجرای طرحهای بیابان زدایی در شرق اصفهان تا کنون 10 هزار هکتار از کانونهای فرسایش بادی در اصفهان ،مهار شده است ؛ در صورت تامین اعتبار 5 تا 6 میلیون تومانی برای هر هکتار،سال آینده 5 هزار و صد هکتار دیگر از دشت سجزی جنگل کاری خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 10آبان 1397 ، کدخبر6717583 www.yjc.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین