پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۴۵۴
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
فرماندار ریگان با بیان اینکه توفان شن به همراه ریزگردها امروز در این شهرستان مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد، گفت: معاون عمرانی استاندار کرمان که به‌منظور بازدید از پروژه‌ها وارد ریگان شده بود، گرفتار توفان شن شد.

شعار سال: امین باقری با بیان اینکه توفان شن به همراه ریزگردها امروز در شهرستان ریگان مشکلاتی را برای اهالی این شهرستان به وجود آورد، اظهار داشت: معاون عمرانی استاندار کرمان که به‌منظور بازدید از پروژه‌ها وارد شهرستان ریگان شده بود، گرفتار توفان شن شد.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه در شهرستان ریگان اقداماتی در زمینه مهار ریزگردها در حال انجام است، بیان کرد: طرح مالچ‌پاشی در پنج هزار هکتار از کانون‌های بحرانی شهرستان در حال انجام است.

باقری افزود: به‌منظور جلوگیری از هجوم شن‌های روان به 50 روستای شهرستان و جاده ترانزیت ریگان - چابهار بیش از 700 هکتار از نهالکاری در این شهرستان در حال انجام است.

وی عنوان کرد: ریگان کانون بحران فرسایش بادی در کشور است که مشکلات زیادی به زیرساخت‌های این شهرستان وارد کرده است.

فرماندار ریگان خاطرنشان کرد: ریزگردها به همراه توفان شن موجب کاهش دید در محور ترانزیتی ریگان - چابهار شده است و هر لحظه بر شدت آن در این شهرستان افزوده می‌شود.

باقری گفت: تمام نیروهای امدادی پلیس راه و مراکز بهداشتی درمانی در این شهرستان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 1 آذر 96، کد مطلب: 13960901001156، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین