پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۲۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵۷ نفر از مردم منطقه سیستان بر اثر طوفان شن و مشکلات ناشی از آن روانه بیمارستان ها و مراکز درمانی شدند.

شعار سال: رضا اربابی اظهار داشت: بر اثر طوفان شنی که از روز دوشنبه در منطقه سیستان شروع شده است ۱۵۷ نفر از مردم این منطقه تاکنون روانه بیمارستان ها و مراکز درمانی شدند.

وی با اشاره به اینکه ۴۹ نفر از این افراد در بیمارستان بستری و ۱۰۸ نفر نیز به‌ صورت سرپایی درمان شدند، افزود : این افراد به دلیل بیمارهای تنفسی، چشمی و قلبی ناشی از طوفان گرد و خاک به بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین پایگاه های اورژانس در منطقه سیستان مراجعه کردند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به این شرایط همه پایگاه های اورژانس، مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین بیمارستان ها و نیروهای امدادرسان در منطقه سیستان در حالت آماده باش قرار دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 13 تیر 93، کد مطلب: 4338566: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین