پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۹۹۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
معاون اداره کل مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه استانداری کرمان گفت: طوفان شن از شب گذشته در شهرستان‌های شرقی استان کرمان آغاز و تا فردا ادامه دارد.

شعارسال: "علی حسین‌زاده مهرابی"، در خصوص طوفان شن در ریگان، گفت: طوفان شن و گردو غبار از شب گذشته در شرق استان کرمان آغاز و تا فردا ادامه خواهد داشت.

معاون اداره کل مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه استانداری کرمان از کاهش شدت طوفان در عصر امروز خبر داد و افزود: اکنون اوج طوفان شن در ریگان است و سرعت این طوفان حدود 50 کیلومتر در ساعت می باشد.

وی با گلایه از اینکه هیچ سیستم پایشی برای اندازه گیری میزان اندازه گیری غلظت گردو غبار و سرعت طوفان در ریگان وجود ندارد، ادامه داد: همه راه‌های مواصلاتی شرق استان باز می باشد و دید افقی رانندگان 300 متر است.

حسین‌زاده مهرابی به افراد دارای بیماری‌های قلبی و تنفسی، سالمندان و کودکان توصیه کرد حتی الامکان تا پایان طوفان از منازل خارج نشوند، ضمن آنکه رانندگان از عبور و مرورهای غیر ضروری خودداری کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 25مهر1396، کدخبر: 967-12614-5: www.kerman.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین