پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از صبح امروز طوفان در شمال سیستان و بلوچستان فروکش کرده است.

شعار سال: علی ملاشاهی اظهار داشت: پیش‌بینی کلی وضع هوای سیستان و بلوچستان بر‌اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد در حال حاضر از شدت باد و گرد و خاک در شمال استان سیستان و بلوچستان کاسته شده است.

رئیس کارگروه پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد:در پی وقوع طوفان و گرد و خاک در منطقه سیستان سرعت باد به 67 کیلومتر بر ساعت و شعاع دید در زابل به هشت کیلومتر رسیده است.

وی عنوان کرد:با توجه به الگوی نقشه‌ها، پیش بینی می‌شود از فردا بازهم از شدت وزش بادهمراه با گرد و خاک و کاهش دید در شهرهای شمالی استان کاسته شود اما این وضعیت تاپایان هفته تداوم دارد.

ملاشاهی گفت:طی این مدت در ارتفاعات جنوب شرقی استان در بعدازظهرها رشد ابر را شاهد خواهیم بود همچنین احتمال بارش ناچیز و پراکنده در ارتفاعات جنوب شرق وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای نواحی محلی و جنوبی سیستان و بلوچستان غبار محلی پیش بینی می‌شود تصریح کرد: برای نوار غربی و مرز شرقی استان هم تا دو روز آینده وزش بادهای نسبتا شدید شمالی پیش بینی می‌شود.

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد:در 24 ساعت گذشته زاهدان با حداقل دمای 17 درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و دلگان با حداکثر دمای 46 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهرهای استان سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 7 مرداد 97، کد مطلب: 1788509: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
بنده خدا بچه هایی که انجا زندگی می کنن پدر ریه هاشون در اومد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین