پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
رئیس پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان از صدور اخطاریه شماره ۱۰ این سازمان و هشدار نسبت به طوفانی‌شدن زاهدان در چند روز آینده خبر داد.

شعارسال: رئیس پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان از صدور اخطاریه شماره ۱۰ این سازمان و هشدار نسبت به طوفانی‌شدن زاهدان در چند روز آینده خبر داد.

علی ملاشاهی اظهار داشت: دوشنبه و سه شنبه در زاهدان و دیگر نقاط نواحی مرکزی و جنوب شرق استان وزش باد شدید با سرعت 70 تا 90 کیلومتربرساعت رخ می‌دهد.

رئیس پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: وزش این باد شدید از سمت جنوب غرب همراه با گردوخاک و کاهش شدید دید خواهد بود و اختلال تردد در مسیرهای مواصلاتی "زاهدان- بم، ایرانشهر- بم و زاهدان - نهبندان - زابل" پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت در شمال استان نیز گردوغبار سبب کاهش شدید دید و کاهش کیفیت هوا شده و وزش باد جنوبی و گردوخاک با شدت کمتر رخ می‌دهد.

ملاشاهی گفت: درخواست رعایت موارد ایمنی و توجه به احتمال سقوط اشیاء و درختان در معابر و گذرگاه‌ها توصیه می‌شود. همچنین آمادگی لازم برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی صورت گیرد.

رئیس پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از بعدازظهر فردا شدت وزش بادهای گرم جنوب و جنوب غرب در نواحی مرکزی افزایش می‌یابد که دربرخی نقاط همراه با گردوخاک خواهد بود.

وی اضافه کرد: آسمان استان قسمتی ابری تا اواسط هفته پیش‌رو به‌ویژه در نیمه شمالی استان افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود که احتمال بارش‌های ناچیز و پراکنده طی روز دوشنبه در نیمه شمالی استان وجود دارد.

ملاشاهی در مورد وضعیت دمایی استان نیز گفت: در 24 ساعت گذشته راسک با بیشینه دمای 33 درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر استان بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28 بهمن 1396، کدخبر: 1658907، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
باز خوبه که بعضی از پدیده هارو از قبل میدونیم اگر این علم هواشناسی نبود همش تو شوک قرار میگرفتیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین