پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۷۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
میزان غلظت ذرات معلق در هوای زابل به حدود ۵۹ برابر حد مجاز رسیده است. در پی این رخداد علاوه بر کاهش کیفیت هوا، میزان دید افقی نیز کاهش یافت.
شعارسال: صبح امروز حداکثر سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در محدوده شهرستان زابل به ۱۰۴ کیلومتر بر ساعت رسید که موجب شد میزان دید افقی در محدوده فرودگاه زابل به ۱۵۰ متر و در محدوده شهرستان زهک به ۱۰۰ متر کاهش پیدا کند.

بنا بر اعلام هواشناسی سیستان و بلوچستان میزان غلظت ذرات معلق در هوای زابل به حدود ۵۹ برابر حد مجاز رسیده است. در پی این رخداد علاوه بر کاهش کیفیت هوا، میزان دید افقی نیز کاهش یافت.

براساس تحلیل آخرین نقشه های آینده نگری هواشناسی وزش بادهای شدید همراه با گرد و خاک در شمال استان تا بعد از ظهر امروز ادامه دارد. همچنین در زمان طوفان در جاده های مواصلاتی استان به ویژه جاده «زاهدان – زابل»، «زاهدان- نهبندان»، «زابل- نهبندان»، «زاهدان- بم» و جاده «ایرانشهر-ریگان-بم» کاهش دید سبب کندی عبور و مرور و اختلال تردد می شود.
















شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو، تاریخ انتشار: 22 مرداد 1397 ، کدخبر:370623 ،www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
بعد این همه سال این همه اعلام رسانه ها واقعا این مسیولین نمیببن کسی که خودشو زده به خواب نمیشه بیدار کرد م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین