پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۲۱۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طوفان و گرد و خاک در منطقه سیستان تا فردا تداوم دارد.

شعارسال: رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طوفان و گرد و خاک در منطقه سیستان تا فردا تداوم دارد.

علی ملاشاهی در زاهدان اظهار داشت: پیش بینی کلی وضع جوی سیستان و بلوچستان براساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد باد و گرد و خاک در شمال استان تا صبح شنبه تداوم دارد.

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان افزود: امروز بیشینه سرعت باد در این منطقه حدود 80 تا 100 کیلومتر بر ساعت برآورد می‌شود و در نقاط مستعد سبب کاهش بیشتر دید و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

وی ادامه داد: در برخی نقاط محورهای زابل-زاهدان، زابل-نهبندان و زاهدان- نهبندان گرد و خاک سبب کاهش دید می‌شود. طی این مدت در نواحی مرکزی‌، نوار غربی و مرز شرقی استان افزایش موقتی غبار پیش‌بینی می‌شود.

ملاشاهی گفت: همچنین وزش باد با شدت کمتر نسبت به شمال استان رخ خواهد داد. از نظر دمایی روند کاهشی دما به‌ویژه در طول شب تا یکشنبه در نیمه شمالی استان ادامه خواهد داشت. دریای عمان نیز نسبتاً آرام است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 6 مهر 97، کدمطلب: 1837864،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین