پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۶۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
فرماندار ریگان با بیان اینکه ریزگردها تاکنون ۲۰ نفر راهی مراکز بهداشتی درمانی کردند گفت: عبور و مرور در محور ترانزیتی ریگان چابهار به کندی انجام می‌شود.

شعارسال: فرماندار ریگان با بیان اینکه ریزگردها تاکنون ۲۰ نفر راهی مراکز بهداشتی درمانی کردند گفت: عبور و مرور در محور ترانزیتی ریگان چابهار به کندی انجام می‌شود.

امین باقری با اشاره به هجوم ریزگردها به شهرستان ریگان اظهار داشت: آلودگی هوا ریگان به واسطه وجود ریزگردها به حالت بسیار خطرناکی رسیده است.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز بهداشتی درمانی ریگان در حالت آماده‌باش قراردارند عنوان کرد: ریزگردها تاکنون 20 نفر را راهی مراکز بهداشتی درمانی کردند.

فرماندار ریگان از کاهش دید در محور ترانزیت ریگان چابهار خبرداد و گفت: عبور و مرور در محور ترانزیتی ریگان چابهار به کندی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران شهرستان ریگان تا لحظاتی دیگر تشکیل می‌شود افزود: تا این لحظه خبری از تعطیلی مدارس شهرستان ریگان نیست اما پیگیری‌های لازم با مرکز استان در حال انجام است.

باقری با بیان اینکه مدارس ریگان فردا باز است تاکید کرد: در صورت تعطیلی مدارس این شهرستان اطلاعیه آن از طریق خبرگزاری‌ها و مراجع رسمی اعلام می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 1 بهمن 1396، کدخبر: 1634456، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
این ریزگرد ها درسته که مردم مارو تا حد خیلی زیادی اذیت نمیکنه اما واقعا من نمیدونم تو اهواز چجوری دارن دووم میارن و جیکشون در نمیاد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین