پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۷۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
معاون امور عمرانی و فنی استاندار کرمان بیان کرد: تعداد تصادفات مربوط به افغانی‌کِش‌ها 75.7 درصد افزایش یافته است که 90 درصد آن مربوط به جاده کرمان - بم است.

شعارسال: معاون امور عمرانی و فنی استاندار کرمان بیان کرد: تعداد تصادفات مربوط به افغانی‌کِش‌ها 75.7 درصد افزایش یافته است که 90 درصد آن مربوط به جاده کرمان - بم است.

"مصطفی آیت‌الهی‌موسوی" صبح امروز دوازدهم اسفندماه در کمیسیون راه‌های استان کرمان گفت: استان کرمان در تعداد پاسگاه پلیس راه رتبه 30 کشور و در امداد جاده‌ای رتبه 15 کشوری را دارد.

وی با بیان این مطلب که بیشترین تصادفات در استان‌هایی است که بیشترین طول راه‌ها را دارد، تصریح کرد: متاسفانه بیشتر تصادفات استان در مسیر عبور و مرور افغانی‌کِش‌هاست.

معاون امور عمرانی و فنی استاندار کرمان بیان کرد: تصادفات محور کرمان بم در سال جاری 60 درصد افزایش یافته که 90 درصد تلفات جاده‌ای این مسیر مربوط به افغانی‌کِش‌ها بوده است.

وی ادامه داد: در مسیرهایی که دوربین پایش تصویری نصب است رشد تصادفات آن منفی است، به‌طوری‌که فوتی‌های این محورها 67 درصد کاهش یافته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1396، کدخبر: 96121205902، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
اخه به چه قیمتی میخوان بیان ایران؟ ما خودمون اینجا گرفتاریم اخه!
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین