پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۱۶۷
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: هشت هزار تلفن همراه قاچاق در استان کرمان کشف و ضبط شد.

شعار سال: حمید ذکاء‌اسدی صبح امروز در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: گاهی مشاهده می‌شود، دام بی‌کیفیت از سایر استان‌ها به کرمان انتقال داده می‌شود که باید از این اقدام جلوگیری به عمل آید تا گوشت باکیفیت به دست مصرف‌کننده برسد.

وی بیان داشت: پیشرفت خوبی در بحث کشتارگاه‌ها و قاچاق دام در استان کرمان طی سال‌های اخیر داشته‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال سخن به میان آورد و اضافه کرد: تا زمانی که در قاچاق کالا و ارز دست و پا می‌زنیم، ما هنوز در منطقه منفی کار می‌کنیم و حتی به صفر هم نرسیده‌ایم، بنابراین باید مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز داشته باشیم.

ذکاء‌اسدی خاطرنشان کرد: با وجود کمبود امکانات و مشکلاتی که در استان کرمان داریم، اقدامات خوبی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت گرفته است که از همکاری، همدلی و هماهنگی نیروهای اطلاعاتی، انتظامی و بسیج قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: باید طرح هویت‌گذاری دام در استان کرمان تکمیل شود و کمبودهایی که در این زمینه وجود دارد به ما گزارش کنید تا برای رفع آن‌ها تلاش شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ابراز داشت: هشت هزار تلفن همراه قاچاق با شناسایی و دستگیری سرباندهای قاچاق این محموله‌ها در استان کرمان کشف و ضبط شد.

ذکاء‌اسدی یادآور شد: برخورد با قاچاق کالا در اصناف به اتاق اصناف واگذار شده است و روال آن باید به نحوی انجام شود که دوباره قرار نباشد، این امر به واحدهای نظامی و انتظامی برگردانده شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس (استان کرمان)، تاریخ انتشار 26 تیر 96 ، کد مطلب: 13960426000388:www.kerman.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین