پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۸۱۳
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تا امروز 246 نفر از ثبت نام کنندگان انتخابات شوراهای شهر و روستای استان کرمان انصراف داده اند.

شعار سال: "حمید ذکاءاسدی" عصر امروز 20 فروردین ماه در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال جدید اظهار کرد: از 25 اسفندماه 95 زنگ آغاز روند اجرایی انتخابات توسط وزیر کشور نواخته شد و بعد از تشکیل هیئت های اجرایی در بخش ها و شهرستان ها مرحله نام نویسی داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد.

وی با بیان اینکه اکنون بحث بررسی صلاحیت ها و استعلامات در بین هیئت های اجرایی و نظارت در حال انجام است، تصریح کرد: 17 هزار و 390 نفر کل داوطلبانی بودند که برای انتخابات شوراها ثبت نام کردند این در حالی است که کرسی های شوراهای استان 8 هزار و 313 مورد است.

ذکاءاسدی بیان کرد: داوطلبان شهری 2 هزار و 216 نفر هستند و کرسی ها 377 مورد و کل داوطلبان روستایی 15 هزار و 174 نفر و کرسی ها 8 هزار و 536 مورد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: تا امروز 246 نفر از ثبت نام کنندگان انتخابات شوراهای شهر و روستای استان کرمان انصراف داده اند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمان با تاکید بر لزوم امید دادن به مردم افزود: امیدواری مردم موجب شد مشارکت مردم استان کرمان از میانگین کشور در انتخابات سال 94 بالاتر باشد و امیدواریم با توجه به وضعیتی که در استان کرمان وجود دارد، انتخابات اردیبهشت ماه باشکوه، امن، سالم و با حضور هر چه بیشتر مردم نسبت به دوره های قبل برگزار شود.

ذکاءاسدی تصریح کرد: ما دارایی هایی را در استان کرمان داریم و نتایجی را از ابتکارات مسوولان استان به دست آورده ایم که می تواند مردم و مسوولان را کاملا امیدوار کند.

وی بیان کرد: با مدیریت جهادی استاندار کرمان و همراهی مدیران توانسته ایم به موفقیت های چشمگیری در کشور دست پیدا کنیم و هر مدیر و شخصیت کشوری که از استان کرمان بازدید داشته، از پیشتازی استان در اقتصاد مقاومتی و بالابردن سطح معیشت مردم تعریف کرده است.

معاون استاندار کرمان گفت: 76 هزار میلیارد تومان در طرح مثلث توسعه اقتصادی استان سرمایه گذاری داشته ایم که 21 هزار میلیارد تومان از بودجه بخش خصوصی و عمومی عملیاتی شده و 16 هزار میلیارد تومان از این طرح ها بهره برداری و 20 هزار شغل در این زمینه ایجاد شده است.

وی افزود: افتخار استان کرمان این است که مقام معظم رهبری بر قلعه گنج به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی مهر تایید بزنند و فرمودند"کارهایی که در قلعه گنج صورت گرفته خوب است و باید در جاهای دیگر انجام شود".

ذکاءاسدی در ادامه با اشاره به وضعیت امنیتی استان تصریح کرد: علی رغم بحث های مواد مخدر، اتباع بیگانه و پهناوری استان، طبق اظهار مدیرکل امنیتی وزارت کشور، کرمان جزو سه استان برتر کشور در حوزه امنیت است و حادثه روزهای اخیر در روستای کشیت شهداد نشان دهنده آمادگی استان و نیروهای مختلف در زمینه مسائل امنیتی است.

رییس ستاد انتخابات استان کرمان در ادامه با اشاره به انتخابات اردیبهشت ماه بیان کرد: باید مدیران توجه داشته باشند که نیروهای دولتی و امکانات بیت المال بی طرفی کامل در انتخابات و در عین حال پشتیبانی کامل در برگزاری انتخابات را داشته باشند.

وی افزود: از مردم درخواست می کنیم در انتخاب اصلح دقت کنند به ویژه در بحث شوراهای اسلامی که شوراها نقش کلیدی در عمران و آبادانی شهرها و روستاها دارند و امیدواریم با اتحاد، همدلی و مساعدت همه مدیران انتخابات باشکوه، سالم و قانونی برگزار کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی کرمان شهر آنلاین، تاریخ انتشار 20 فروردين 1396، کد مطلب:960160 : www.kermanfarda.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین