پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۲۲۵
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان از راه‌اندازی قرارگاه انتخاباتی پلیس در استان کرمان خبر داد و گفت: پلیس از هم اکنون فعالیت‌های انتخاباتی خود را در استان آغاز کرده و نامزدهای احتمالی انتخابات را زیر نظر دارد.
شعارسال: سرهنگ محمدرضا پرواز ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کرمان با بیان عملکرد 10 ماهه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار‌داشت: سه باند جعل اسناد و گروگان‌گیری اتباع بیگانه در استان کرمان منحدم و در این رابطه 17 نفر دستگیر و 29 نفر آزادی گروگان داشته‌ایم.

وی از افزایش 19 درصدی صدور دفترچه برای رانندگان ترانزیت در استان کرمان خبر داد و گفت: در اماکن تجاری که بیش از 40 واحد تجاری فعالیت دارند پلیس از لحاظ امنیتی به دلیل ازدحام مردم، نظارت دارد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه شناسنامه‌دار شدن مجتمع‌های تجاری در دستور کار پلیس قرار گرفته است گفت: به دلیل اهمیت و نیاز حضور مردم در مجتمع‌های تجاری لازم است که پلیس اطلاعات جامعی از این اماکن در اختیار داشته باشد.

وی از راه‌اندازی قرارگاه انتخاباتی پلیس در کرمان خبرداد و افزود: پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان از هم اکنون فعالیت‌های انتخاباتی خود را در استان کرمان آغاز کرده و نامزدهای احتمالی انتخابات را زیر نظر دارد.

پرواز با اشاره به اینکه بازدید و کنترل نظارتی از صنوف بیش از 4 درصد افزایش یافته است گفت: طرح کنترل و نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی در ایام نوروز در کرمان با دقت اجرا می‌شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای طرح شناسایی اتباع بیگانه شاغل در صنوف گفت: با اجرای طرح کنترل ضایعات فروشی‌ها، 83 بازدید انجام شده و با دادن 47اخطار به این واحدها، 19 پلمب دستگاه‌های متخلف را داشته‌ایم.

وی با اشاره به اجرای طرح کنترل بر تولید‌کنندگان مانتوهای نامتعرف گفت: 13 واحد متخلف در این رابطه پلمب شدند.

پرواز با اشاره به اقدامات اداره اماکن در حوزه خدماتدهی به مردم افزود: آنلاین بودن اداره اماکن با اتحادیه‌ها و مراجع صدور مجوز در همین راستا است.

وی از توقیف هزار و 400 مورد خودرو در رابطه با ایجاد آلودگی صوتی در سال جاری در سطح استان کرمان خبر داد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1395، کدخبر: 1322472 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین