پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۸۰۷
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
فرماندار کرمان گفت: از مجموع 494 شعبه‌ی اخذ رأی شهرستان، تعداد 297 شعبه در شهر کرمان و 197 شعبه در بخش‌های مرکزی، ماهان، شهداد، گلباف، راین و چترود مستقر می‌باشند.

شعار سال: فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان کرمان در حاشیه‌ی بازدید از واحدهای زیرمجموعه‌ی ستاد انتخابات شهرستان گفت: همه‌ی شرایط برای خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم کرمان آماده است.

محمدعلی توحیدی با بیان این‌که نامزدهای انتخاباتی شوراها مراقب باشند از حریم قانون خارج نشوند گفت: کاندیداها با رعایت قانون به مردم احترام بگذارند و با رقابتی سازنده و پرهیز از هرگونه تخریب شرایط را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

وی دست اندرکاران و برگزارکنندگان انتخابات شهرستان را نزدیک به ده هزار نفر اعلام کرد که در 494 شعبه‌ی اخذ رأی به جمع‌آوری آرای مردم خواهند پرداخت.

توحیدی افزود: این تعداد شامل عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی و ... هستند که از اقشار مختلف مردم و به درخواست خودشان جهت همکاری در برگزاری این رویداد مهم انتخاب شده‌اند.

وی گفت: از مجموع 494 شعبه‌ی اخذ رأی شهرستان، تعداد 297 شعبه در شهر کرمان و 197 شعبه در بخش‌های مرکزی، ماهان، شهداد، گلباف، راین و چترود مستقر می‌باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی کرمان شهر آنلاین، تاریخ انتشار 9 ارديبهشت 1396، کد مطلب: 960234: www.kerna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین