پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۴۳۲
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
معاون استاندار کرمان گفت: به فرمانداران استان کرمان ابلاغ شده است که بعد از امنیت دومین اولویت بحث سوادآموزی قرار داده شود.
شعارسال: حمید ذکااسدی دوشنبه شب در شورای پشتیبانی سوادآموزی استان کرمان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: با دستور استاندار و همکاری برخی ادارات سند شتاب بخشی سوادآموزی استان کرمان تدوین و اجرایی شد.

وی خطاب به دستگاه های اجرایی که پای کار آمده اما از اجرای سند شتاب بخشی عقب هستند، گفت: این دستگاه ها باید پیگیری و نواقص را رفع کرده و عقب ماندگی خود را جبران و خود را به روند اجرای سند برسانند.

ذکااسدی با بیان اینکه کرمان به عنوان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی مطرح شده است، گفت: بیسوادی برای جایی که می خواهد اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد سنگ بزرگی است و باید از پیش رو برداشته شود.

وی گفت: به فرمانداران استان کرمان ابلاغ شده است که بعد از شورای تامین (امنیت) دومین اولویت بحث سوادآموزی قرار داده شود.

معاون استاندار کرمان افزود: خوشبختانه فرمانداران اعلام آمادگی کرده اند که برای ریشه کن کردن بیسوادی اقدامات لازم را به عمل خواهند آورد.

وی نقص آماری را در کشور طبیعی دانست و گفت: ممکن است به اصل مطلب دلخواه از طریق آمار نرسیم اما باید از سمت نیازهای مردم وارد قضیه شد؛ مثلا طول مدت سربازی را که دو سال است و سرباز در پادگان حضور دارد در این مدت اگر فرد سواد خواندن و نوشتن ندارد باید زمینه فراگیری سواد برایش فراهم شود.

با اندکی تلیخص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 30 آذر 1395، کدخبر: 3854734 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین