پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۳۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۰
کرمان - مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: جشن ملی نوروزگاه از دوم تا هشتم فروردین ماه سال ۱۳۹۷ در محل کاروانسرای گنجعلیخان شهر کرمان اجرا می شود.
شعارسال: به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان کرمان، محمود وفایی با اشاره به اینکه نوروزگاه ویژه ایام نوروز برنامه ریزی شده است، افزود: این ویژه برنامه با هدف حفظ و معرفی آداب و رسوم عید نوروز و احیای فرهنگ بومی شهرستان های استان کرمان برپا می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به استقبال مسافران و گردشگران، این رویداد فرهنگی در نوروز ۹۷ پر بارتر و با کیفیت بالاتری برپا می شود، تا بتوانیم هدیه ای نوروزی به تمامی مردم استان و همچنین مسافران اهدا کنیم.

وفایی در ادامه به ویژه برنامه های این جشن در استان کرمان اشاره کرد و گفت: اجرای موسیقی محلی و سنتی و همچنین هنرهای آیینی، نمایش و فروش محصولات صنایع دستی، برگزاری رالی خانوادگی و مسابقه عکس از سفره های نوروزی از جمله این برنامه ها است.

وی به عرضه غذاهای محلی و سوغات هر شهرستان در محل کاروانسرای گنجعلیخان کرمان اشاره کرد و افزود: شهرستانهای استان در این زمینه دارای ظرفیت های بالایی هستند که خوشبختانه این امر موجب اشتغالزایی نیز شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان کرد: جشن ملی نوروزگاه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در محل کاروانسرای گنجعلیخان کرمان برپا می شود.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری   مهر، تاریخ انتشار: 1فروردین 1397، کدخبر:   4256428 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
خداکنه که روزی این خواست های فرهنگی مونو از دست ندیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین