پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۸۷۵
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
استاندار کرمان بر لزوم ایجاد بستر لازم برای میزبانی مناسب از مسافران نوروزی در استان پهناور کرمان تاکید کرد.

شعارسال: استاندار کرمان بر لزوم ایجاد بستر لازم برای میزبانی مناسب از مسافران نوروزی در استان پهناور کرمان تاکید کرد.

علیرضا رزم حسینی صبح سه شنبه در چهارمین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان در سالن پیامبراعظم (ع) اظهار داشت: ایام نوروز فرصتی مناسب برای رونق اقتصادی و کسب و کار مردم است.

وی ادامه داد: کسانی که علاقمندان به سفر به استان کرمان هستند می توانند از ظرفیت های فرهنگی، تاریخی و طبیعت گردی استفاده کنند. دستگاه های اجرایی باید از این فرصت حداکثر استفاده را داشته و صلب مسئولیت نداشته باشند.

رزم حسینی عنوان کرد: ترمینال کرمان محل استفاده عمومی مردم است و اگرسرمایه گذار اینجا سرمایه گذاری نمی کرد باید شهرداری و دولت این کار را انجام می داد و باید مشکلات سرمایه گذار حل شود.

رزم حسینی بیان داشت: نوروز سال گذشته بیش از سه میلیون مسافر با مشکلات اقتصادی و تحمل رنج سفر به استان کرمان مسافرت کردند؛ مسئولان و دستگاه های اجرایی باید زمینه راحتی هرچه بیشتر مسافران را فراهم کنند.

استاندار کرمان گفت: سازمان میراث فرهنگی استان کرمان یک تیزر تبلیغاتی برای ایام نوروز در زمینه جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی استان فراهم کند تا از شبکه های سراسری پخش شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه بیش از سه برابر ظرفیت های اقامتی استان مربوط به آموزش و پرورش است، ابراز داشت: آموزش و پرورش باید برای افزایش امکانات خود تلاش کند.

رزم حسینی بیان داشت: باید ایمنی جادها به ویژه در ایام نوروز افزایش پیدا کند و همچنین باید تدابیر ویژه ای اندیشیده شود تا تلفات جاده ای در ایام نوروز و همچنین در طول سال در استان کمتر شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22 اسفند 1396، کدخبر: 4250805، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین