پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۶۰۹
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
استاندار کرمان گفت: ایمنی راه ها و خدمات رسانی مناسب به مسافران نوروزی باید هر چه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

شعارسال : دکتر محمدجواد فدائی در آئین افتتاح طرح خدمات نوروز 98  افزود: یکی از سنت های بسیار خوب در ایام نوروز، صله رحم و مسافرت های نوروزی است.

وی ادامه داد: این سنت ها موجب استراحت و آرامش شده و نیز موجب آشنایی با نقاط مختلف کشورمان می شود و باید شرایطی را ایجاد کنیم که مسافرت های نوروزی به خوبی و آرامش با  حداقل نابسامانی ها برگزار شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم نتیجه اقدامات این باشد که مسافران نوروزی با آرامش این استان را ترک کنند و خاطره خوبی داشته باشند.

استاندار کرمان با اشاره به این مطلب که موضوع ایمنی ترددها موضوع بسیار مهمی است، عنوان کرد: پیوستن به پویش بهرفت کار بسیار پسندیده ای است تامتعهد به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی باشیم.

وی اظهارداشت: باید روش های مختلفی را برای کاهش حوادث رانندگی دنبال کرده و از تجربه دنیا نیز استفاده کرده و در کنار آن از روش های خلاقانه و جدید نیز استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود که موانع موجود در مسیر جاده ها که موجب تصادف می شود را نیز حذف کنیم.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:29 اسفند 1397،کدخبر:826157،www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین