پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۴۱۸
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
شهردار کرمان با اشاره به کندی ساخت پروژه‌های شهری کرمان گفت: به‌دلیل کمبود منابع مالی، رکود اقتصادی و نبود درآمدهای پایدار، سرعت تأمین منابع مالی پروژه‌ها کم شده و به همین دلیل اجرای پروژه‌های شهری کرمان با کندی مواجه شده است.

شعارسال: شهردار کرمان با اشاره به کندی ساخت پروژه‌های شهری کرمان گفت: به‌دلیل کمبود منابع مالی، رکود اقتصادی و نبود درآمدهای پایدار، سرعت تأمین منابع مالی پروژه‌ها کم شده و به همین دلیل اجرای پروژه‌های شهری کرمان با کندی مواجه شده است.

سیدمهران عالم‌زاده، صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شهرداری کرمان در آستانه سال جدید اظهارداشت: پارک‌های طبیعت، پردیسان قائم، شورا، مادر، حجاج و مسافر برای اسکان مسافران نوروزی آماده‌سازی شده است.

وی با اشاره به نصب 14 سفره‌ هفت‌سین در نقاط مختلف شهر در ایام نوروز امسال گفت: نصب المان‌ها و نورپردازی پارک‌ها از دیگر برنامه‌های نوروزی شهرکرمان در سال آستانه سال جدید است.

شهردار کرمان با بیان اینکه کارخانه‌ی آسفالت شهرداری 5 ‌ماه تعطیل بوده بیان کرد: این کارخانه در حال حاضر شروع به کار کرده و لکه‌گیری آسفالت معابر شهری شروع شده است.

وی برپایی 15 ایستگاه تخصصی "از من بپرس"، راه‌اندازی تورهای نیم‌بهای "کرمون‌گردون" و برپایی تئاترهای خیابانی را ازجمله اقدامات فرهنگی شهرداری در ایام نوروز برشمرد و گفت: چاپ 50 هزار نقشه‌ کرمان، طراحی و چاپ کتابچه‌ اطلاعات سفر، چاپ بنرهای خوش‌آمدگویی به مسافران نوروزی، برپایی جشن‌های شادی و برگزاری مسابقه‌ عکاسی از دیگر برنامه‌های فرهنگی شهرداری در ایام نوروز است.

عالم‌زاده با اشاره به کندی ساخت پروژه‌های شهری کرمان افزود: به‌دلیل کمبود منابع مالی که در کل کشور حاکم است، رکود اقتصادی، رکود ساخت‌وساز و نبود درآمدهای پایدار، سرعت تأمین منابع مالی پروژه‌ها کم شده و به همین دلیل اجرای پروژه‌ها با کندی مواجه شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم منابع مالی جدیدی تعریف کنیم تصریح کرد: استاندار کرمان پیگیر هستند تا با ترزیق منابع مالی جدید مشکل کندی پروژه‌های شهری کرمان حل شود.

شهردار کرمان با اشاره به طرح پیاده‌راه کردن میدان شهدا بیان کرد: مقرر شده استانداری اعتبارات لازم را تأمین تا درنهایت با تصویب شورای اسلامی شهر کرمان میدان شهدا پیاده‌راه ‌شود.

عالم‌زاده درباره‌ی تملک محدوده‌ی اطراف پروژه‌های شهری گفت: تملک محدوده‌‌ی پروژه‌ها باید به‌صورت همزمان با اجرای پروژه‌ها پیش می‌رفت که این کار انجام نشده است.

وی با بیان اینکه بیش‌تر شهرداری‌های کشور در حد 50 تا 60 درصد درآمدهای خود را وصول کرده‌اند افزود: در کرمان به‌دلیل وجود پروژه‌های عمرانی، چالش‌های مالی شهرداری بیش‌تر شده است.

شهردار کرمان در خصوص پرداخت حقوق معوق برخی پرسنل شهرداری گفت: زمانی وارد شهردای شدم، شش‌ماه حقوق برخی پرسنل شهرداری پرداخت نشده بود که 2 ماه آن جبران شد.

وی عنوان کرد: امیدواریم طبق مصوبات شورای اسلامی شهر کرمان و با مالیات بر ارزش افزوده‌ای که به شهرداری تخصیص پیدا می‌کند، بخش عمده‌ای از حقوق معوق را پرداخت کنیم.

عالم‌زاده درخصوص وضعیت محدوده‌ی پایانه مسافربری شهر کرمان گفت: اراضی روبه‌روی پایانه‌ مسافربری شهر کرمان تصرف شده که به همت و عزم جدی نیاز دارد تا این اراضی یا رفع تصرف و یا تعیین‌تکلیف شوند و وضعیت نازیبای این محدوده مناسب‌سازی شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 اسفند 1396، کدخبر: 1677622، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین