پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۰۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
شهردار کرمان با اشاره به اینکه نظارت‌ بر پروژه‌های شهری کرمان فنی‌تر خواهد شد، گفت: موضوعات شهرداری باید مهندسی‌شده‌تر پیش برود.

شعارسال: شهردار کرمان با اشاره به اینکه نظارت‌ بر پروژه‌های شهری کرمان فنی‌تر خواهد شد، گفت: موضوعات شهرداری باید مهندسی‌شده‌تر پیش برود.

سیدمهران عالم‌زاده پیش از ظهر دوشنبه در دیدار سیدعلی حاج‌سیدعلی‌خانی، مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان با وی، به وجود آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شهرداری کرمان اشاره کرد و گفت: پیش از این نظارت فنی و آزمایشگاهی مستمری در کنار پروژه‌های شهری نبوده، اما امیدواریم در این دوره با حضور قنبری، معاون فنی و عمرانی شهردار که فردی متخصص در این زمینه است، نظارت‌ها فنی‌تر و موضوعات مهندسی‌شده‌تر شود.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان به‌دلیل دولتی بودن، شأن مرجع بودنش را بر سایر آزمایشگاه‌ها حفظ کرده است، گفت: این آزمایشگاه به‌دور از توجه به منافع اقتصادی، به‌دنبال ارتقای کیفی نظارت‌های آزمایشگاهی بوده است.

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمان نیز با ابراز خرسندی از اینکه عالم‌زاده، به‌عنوان یک نیروی متخصص و فنی، اداره‌ی امور شهر و شهرداری را به‌عهده گرفته است، از اعلام آمادگی این اداره‌کل برای آموزش کارشناسان و حتی پیمان‌کاران شهرداری خبر داد.

سیدعلی حاج‌سیدعلی‌خانی افزود: برای کالیبره کردن امکانات و تجهیزات شهرداری نیز آمادگی داریم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 بهمن 1396، کدخبر: 4213293، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
این آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کرمان واقعا با صرف نظر از میزان مزایای اقتصادیش داره خوب کار میکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین