پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۸۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
شهردار کرمان با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تعهد خود در اجرای پروژه تقاطع ولی‌عصر (عج) را انجام داده است، گفت: تعهدات شهرداری در این پروژه هنوز باقیمانده و به همین علت همزمان با افتتاح زیرگذر آزادی این تقاطع هم به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

شعار سال: مهران عالم‌زاده صبح امروز در آیین گشایش پل باغ‌ملی در تقاطع ولی‌عصر (عج) شهر کرمان اظهار داشت: حمل و نقل و ترافیک یکی از چالش‌های بزرگ شهرها است که در این زمینه باید اقدامات موازی و با اولویت صورت گیرد.

وی بیان داشت: شهرداری‌ها باید تسهیل حرکت سواره و پیاده‌محوری کردن خیابان‌ها و معابر اصلی شهر، توسعه حمل و نقل، اصلاح شبکه‌های معابر و تقاطع‌های غیرهمسطح و زیرساخت‌های آن، هوشمندسازی ترافیک را در دستور کار داشته باشند.

شهردار کرمان ادامه داد: با همت استاندار کرمان احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در راستای رفع مشکلات حمل و نقل و ترافیک کرمان در دستور کار قرار گرفته است و روگذر باغ ملی هم در این راستا طراحی و اجرا شد که 30 ماه از زمان اجرای آن می‌گذرد و 60 میلیارد تومان هزینه در بحث عمرانی و تملک املاک معارض داشته است.

عالم‌زاده ابراز داشت: پروژه‌های شهری نیاز به هماهنگی زیاد در داخل شهر دارد که بدون هماهنگی و حمایت استاندار کرمان امکان‌پذیر نبود و از وی قدردانی می‌کنیم که همت خود را برای پروژه‌های شهری گذاشته است.

وی تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) خود را در پروژه‌های شهری کرمان به عنوان پیمانکار نمی‌داند و خدمت‌رسانی به مردم را مدنظر دارد.

عالم‌زاده عنوان کرد: تقاطع ولی‌عصر دارای طرحی است که براساس آن باید بخشی از تملک‌ها انجام شود که شهرداری هنوز بعد از 30 ماه نتوانسته این تملک‌ها را انجام دهد و از دو ماه قبل با حضور بنده در شهرداری این تملک‌ها به صورت پیگیری شده و دو پل معارض هم داریم.

وی تاکید کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) کار خود را در پروژه تقاطع ولی‌عصر (عج) به انجام رسانده است، اما تعهدات شهرداری باقی مانده و به همین علت بحث افتتاح تقاطع را نگذاشتیم، زیرا بخشی از کار هنوز مانده و انشاالله تمام کار انجام شود و همزمان با افتتاح زیرگذر آزادی این تقاطع هم به بهره‌برداری رسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 27بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۲۷۰۰۰۲۰۲، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
ای کاش که برای انجام پروؤه ها در ایران یکزمانی به عنوان پایان به ملت اعلام میشد و طبق همون کار رو تحویل میدادین...انگار عادت ما شده انتظار کشیدن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین