پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۵۸۲
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۳
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت : در استان کرمان یک هزار و ۲۲۰ پروژه عمرانی زودبازده با هزینه کرد ۲۴۵ میلیارد تومان در مناطق محروم اجرا خواهد شد .

شعارسال: سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم ویدئو کنفرانسی آغاز عملیات اجرایی چهل هزار طرح عمرانی زودبازده اظهار داشت : این عملیات با رویکرد آب و اشتغال در روستاها و مناطق محروم کشور و با شعار دست به دست مردم ،پنجه به پنجه شیطان است .

وی گفت : سپاه پاسداران در عرصه سازندگی ، اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در کمک به دولت اقدام کرده است و اقدامات خوب ومفیدی در سال های متمادی انجام شده است .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان داشت : در استان کرمان یک هزار و ۲۲۰ پروژه عمرانی زود بازده در روستاها و مناطق محروم با هزینه کرد ۲۴۵ میلیارد تومان اجرا خواهد شد که این پروژه ها در یک بازه زمانی ۶ ماه حداکثر تا اواسط شهریورماه خواهد بود .

ابوحمزه ادامه داد : ۵۰ درصد اعتبار این پروژه ها را سپاه تامین می کند و ۵۰ درصد دیگر هم توسط دستگاه های اجرایی استان و در قالب یک قرارگاه باید صورت گیرد .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود : نیاز استان به انجام این پروژه ها در شرق و جنوب استان و حاشیه شهر کرمان بیشتر می باشد .

وی بیان کرد : امیدواریم این همدلی و صمیمیت بین نهادها و ارگان ها دست به دست هم دهد و این کار مهم در استان به بهترین وجه انجام شود .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت آرمان کرمان، تاریخ انتشار:13بهمن1397 ، کدخبر: 16155: www.armanekerman.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین