پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۵۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶
شهردار کرمان در خصوص المان میدان آزادی اظهار کرد: المان قدیمی این میدان در حال بازسازی است اما تصمیمی برای آنکه دوباره در میدان آزادی نصب شود یا جای دیگر، اتخاذ نشده اما مرمت و احیای آن در حال انجام است و بنا بر تشخیص کارشناسان زیباسازی منظر شهری این المان در مکان مناسبی نصب خواهد شد اما قطعا برنامه‌ای که المان خاصی در میدان آزادی نصب شود، نداریم.

شعارسال: شهردار کرمان در خصوص المان میدان آزادی اظهار کرد: المان قدیمی این میدان در حال بازسازی است اما تصمیمی برای آنکه دوباره در میدان آزادی نصب شود یا جای دیگر، اتخاذ نشده اما مرمت و احیای آن در حال انجام است و بنا بر تشخیص کارشناسان زیباسازی منظر شهری این المان در مکان مناسبی نصب خواهد شد اما قطعا برنامه‌ای که المان خاصی در میدان آزادی نصب شود، نداریم.

"مهران عالم‌زاده" در خصوص بدهی‌های شهرداری کرمان به قرارگاه‌ سازندگی خاتم‌الانبیاء پیرامون پروژه‌های غیرهمسطح شهر کرمان گفت: روز گذشته مقرر شد بخشی از این بدهی‌ها (حدود 7 میلیارد تومان)را با واگذاری چند قطعه زمین به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء پرداخت کنیم تا این قرارگاه بتوانند کابل مورد نظر سگمنت‌ها را تهیه کنند ضمن آنکه مقرر شده است که شهرداری کرمان ماهیانه 3 میلیارد تومان بابت بدهی خود به قرارگاه پرداخت کند.

وی درباره آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهم‌سطح پل راه‌آهن نیز گفت: خوشبختانه این روند ساخت این پروژه از سرعت بسیار خوبی برخوردار است،. این پروژه به دلیل ابتکار عملی که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در نحوه اجرای آن انجام داده، سرعت پیشرفت فیزیکی خوب است و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری این پروژه به بهره‌برداری برسد.

شهردار کرمان در خصوص سایر پروژه‌های عمرانی شهر کرمان بیان کرد: پروژه تقاطع غیرهم‌سطح الغدیر در حال حاضر تعطیل است همچنین پروژه تقاطع غیرهم‌سطح بلوار کشاورز داری معارض بوده که شرکت‌های آبفا و برق در حال رفع این معارض هستند و پس از جابجایی شبکه آب و برق حفاری‌های این پروژه نیز آغاز خواهد شد.

وی در خصوص المان میدان آزادی اظهار کرد: المان قدیمی این میدان در حال بازسازی است اما تصمیمی برای آنکه دوباره در میدان آزادی نصب شود یا جای دیگر؛ اتخاذ نشده اما مرمت و احیای آن در حال انجام است و بنا بر تشخیص کارشناسان زیباسازی منظر شهری این المان در مکان مناسبی نصب خواهد شد اما قطعا برنامه‌ای که المان خاصی در میدان آزادی نصب شود، نداریم.

عالم‌زاده خاطرنشان کرد: احداث چند پروژه در دستور کار داریم که اقدامات اجرای آنها در حال انجام است که پس از ماه صفر در این خصوص اطلاع‌رسانی دقیق خواهیم کرد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ،تاریخ انتشار: 26 شهریور1398،کدخبر:98062612421 www.isna.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
تمامی پروژه های عمرانی در این خصوص باید که تا پایان سال تموم بشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین