پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۷۰۰
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۷
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: شوراها باید از سیاست‌زدگی و حواشی پرهیز کرده و در مسیر کار، توسعه، عمران و آبادانی گام بردارند.

شعار سال: حمید ذکاءاسدی در جمع نمازگزاران جمعه اظهارداشت: ویژگی‌های شخصیتی و سیاسی شهیدان رجایی و باهنر به گونه‌ای بود که دولت‌ها بعد با دولت شهید رجایی مقایسه می‌شدند.

وی شهید باهنر را از مفاخر استان کرمان برشمرد و افزود: مقام معظم رهبری درباره ویژگی‌های اخلاقی شهید باهنر می‌فرمایند: شهید باهنر مرد بی‌تظاهری بود که هیچ‌کس از ظاهر آرام او نمی‌فهمید در باطن، ذهن و اندیشه مواج او چه می‌گذرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به آغاز به کار شوراهای پنجم شهر و روستا عنوان کرد: مردم باید بیشتر از گذشته نسبت به حقوق خود از مسئولان و شوراها مطالبه‌گر باشند.

وی تصریح کرد: انتقاد صحیح، راهنمایی و حضور مردم در صحنه کمک بسیاری در پیشبرد امور، کارهای عمرانی و توسعه دارد.

ذکاءاسدی نحوه عملکرد تفکر، ابتکارات و پیشبرد پروژه‌های عمرانی را معیار موفقیت هر شورا برشمرد و افزود: شوراها وظایف زیادی در گسترش، عمران، آبادی و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهرها و روستاها را برعهده دارند و مردم باید عملکرد شوراها را مورد توجه و ارزیابی قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه دولت پشتیبان شوراها بوده و از آنها حمایت می‌کند متذکر شد: شوراها باید از سیاست‌زدگی و حواشی پرهیز کرده و در مسیر کار، توسعه، عمران و آبادانی گام بردارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان هدف اصلی شهیدان رجایی و باهنر را اعتلای حق و حقیقت و ایجاد جامعه‌ای آزاد و آباد برشمرد و گفت: اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی، ایجاد اشتغال و بالا بردن سطح معیشت دغدغه اصلی مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی در استان کرمان تصریح کرد: در این راستا استاندار کرمان موفق به انعقاد 75 هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه و قرارداد بخش خصوصی در استان شده است که این سرمایه‌گذاری‌ می‌تواند 73 هزار شغل ایجاد کند.

ذکاءاسدی با اشاره به اینکه استان کرمان در منطقه خاصی و هم مرز با دو استان مرزی کشور قرار گرفته و می‌تواند محل عبور و مرور قاچاقچیان و تروریست‌ها باشد تصریح کرد: استان کرمان جزو سه استان برتر کشور در زمینه امنیتی قرار دارد و از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و تاکنون هرگونه توطئه از سوی گروه‌های تروریستی در این منطق خنثی شده است.

وی با اشاره به تدوین اسناد امنیت غذایی استان کرمان در راستای تهیه آب آشامیدنی سالم، نان سالم از مزرعه تا نانوایی و گوشت افزود: استان کرمان رتبه نخست سلامت و امنیت غذایی کشور را دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به حضور گسترده و مشارکت مردم استان کرمان در انتخابات گفت: کرمان رتبه برتر در زمینه مشارکت مردم، برگزاری انتخابات و نجابت گروه‌های سیاسی را کسب کرد.

وی با تاکید بر برگزاری انتخابات سالم، امن در استان کرمان گفت: آرامش سیاسی، زمینه‌ساز فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 3 شهریور 96، کدمطلب: 1501416 ، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین