پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۳۱۲
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: فعالیت رسمی 38 هزار شورای روستایی و یک هزار و 245 شورای شهری از روز چهارشنبه در کشور آغاز شد.

شعار سالعلی اصغر احمدی در آئین آغاز به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران افزود: با آغاز به کار این دوره شوراها، افزون بر 150 هزار نفر به عنوان اعضای اصلی و علی البدل به پیکره مدیریت کشور در حوزه شهری و روستایی اضافه می شود.

وی با تقدیر از تلاش اعضای شورای چهارم شهر تهران، ری و تجریش اظهار کرد: باید از زحمات محمدباقر قالیباف و همچنین شهرداران نواحی مختلف تهران برای 12 سال مدیریت پرتلاش تقدیر و تشکر کنیم.
احمدی با بیان اینکه در انتخابات 29 اردیبهشت 42 میلیون نفر رای خود را به صندوق انداختند گفت: به طور متوسط در کشور در هر 44 ثانیه یک رای اخذ شد، بدون آنکه حتی یک رای دچار مشکل شده یا ابطال داشته باشیم.
وی با اشاره به درایت رهبر معظم انقلاب برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری افزود: سلامت انتخابات، اجرای مر قانون، امنیت انتخابات و رعایت حق الناس از جمله معیارهای مهم و مورد توجه مجریان و برگزارکنندگان انتخابات بود.
احمدی در ادامه با بیان اینکه ذات انتخابات بعد سیاسی آن است اظهار کرد: در انتخابات مردم به لیست ها توجه کردند و برهمین اساس اعضای شوراها باید براساس قانون برای پیگیری و تحقق مطالبات مردم تلاش کنند.
وی در ادامه با یادآوری نام آیت الله هاشمی وی را شناسنامه انقلاب دانست و گفت: محسن هاشمی یاد آیت الله هاشمی را در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران زنده کرده است.
به گزارش ایرنا، اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران امروز با قرائت سوگند نامه فعالیت رسمی خود را آغاز کردند.
مراسم تحلیف و آغاز به کار شورای پنجم شهر تهران با حضور معاون سیاسی وزیر کشور ، استاندار تهران، رییس پلیس پایتخت،فرمانداران تهران، شمیرانات و شهرری و جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شد.
شورای پنجم شهر تهران 21 عضو دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:82640755، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین